شنیدن صدای آقا تختی حس و حال خاصی برای من داشت

علیرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا ، درخصوص شنیدن صدای زنده یاد غلامرضا تختی اظهار داشت: من به شخصه فقط چهره آقا تختی را دیده‌ بودم و شنیدن صدای او برای من حس و حال خاصی داشت. مراسم سده المپیک روز خاطره‌انگیزی برای جامعه ورزش به خصوص کشتی بود.

وی در خصوص تغییر کادر فنی کشتی آزاد و فرنگی گفت: ان‌شاءالله خیر است و امیدوارم در مجموع شرایط به گونه‌ای باشد که کشتی‌گیران بهترین نتیجه را بگیرند. همه دارند تلاش می‌کنند. به درستکار و بنا خسته نباشید می‌گویم که زحمتات زیادی کشیدند و به کاوه و رنگرز هم تبریک می‌گویم.

نایب قهرمان المپیک آتن با اشاره به سطح بالای کشتی گیران ایران گفت: پیش بینی کسب سه مدال در کشتی آزاد را دارم که امیدوارم خوش‌رنگ‌ترین‌ها برای ما باشد و نتایج فاخری که همیشه از المپیک انتظار است، حاصل شود. در کشتی فرنگی هم شانس مدال داریم و امیدوارم در کشتی آزاد و فرنگی نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص وضعیت کشتی در ماه‌های باقیمانده تا المپیک گفت: شرایط کشتی به گونه‌ای است که بیشترین فشار را با توجه به سابقه حضور در المپیک روی دوشش حس میکند.المپیک این دوره خیلی سخت است و شرایط خاصی دارد.

انتهای پیام/

 



منبع

رضایی در پایان اظهار داشت: آرزوی قلبی جامعه کشتی موفقیت در المپیک پاریس است و همه باید برای دستیابی به این مهم دست به دست هم دهیم تا انشاالله موفقیت حاصل شود.