شهرداری محمدیه خدمت رسانی به ساکنان مهرگان را ادامه می دهد

پیری خاطر نشان کرد: بیش از ۲۳ هزار تن آسفالت در محمدیه ریخته شده که برای معابر شهری مهرگان نیز بیش از ۳۰ تن روکش آسفالت پیش بینی شده که بزودی اجرا می شود.

محمد روشن در خصوص کمبودهای بهداشتی و درمانی هم گفت: یکی از نیازهای اساسی مردم در مهرگان و محمدیه  موضوع بهداشت و درمان است و جمعیت ۱۲۰ هزار نفری این شهر محرم از یک بیمارستان است و مردم برای دریافت خدمات درمانی به مرکز استان و یا شهرستان البرز مراجعه کنند که این کمبود باید برطرف شود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: یکی از اقدامات شهرداری محمدیه در مهرگان اجرای فنس کشی کانال مادر بود تا از بروز حوادث ناگوار و غرق شدن افراد جلوگیری شود و برای حفظ جان شهروندان اقدام به این کار شد.

محمد پیری شهردار محمدیه در این نشست گفت: با اینکه ناحیه شهری مهرگان بعنوان شهر جدید اعلام شد اما شهرداری محمدیه با همه مشکلات مالی و محدودیت هایی که دارد خدمت رسانی به مهرگان را تعطیل نکرده و با جدیت این خدمت رسانی را ادامه می دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: توزیع اعتبارات بر اساس آمار جمعیت 40 هزار نفری سالهای گذشته تعریف شده در حالی که امروز بیش از ۱۲۰ هزار نفر در این شهر سکونت دارند و باید مسئولان برای محقق شدن این مطالبه به حق و قانونی مردم اقدام کنند.


آیا این خبر مفید بود؟

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: ایجاد ایستگاه راه آهن یکی دیگر از مطالبات مردم این شهر است که امیدواریم با توجه به وجود خط ریل در جنوب شهر مسئولان در این خصوص نیز اقدام کنند تا دسترسی مردم به این شبکه ریلی ممکن شود.

بخوانید:  سیستان و بلوچستان پاره تن جمهوری اسلامی است/ کسانی‌ که در حادثه زاهدان مظلوم واقع شدند باید مورد توجه قرار بگیرند

پیری یادآورشد:ایجاد پارکینگ عمومی برای خودروهای سنگین از دیگر اقدامات شهرداری است زیرا تردد این خودروها علاوه بر آسیب زدن به معابر شهری موجب نارضایتی ساکنین نیز شده بود.

در این دیدار اهالی بخش محمدیه مشکلات و نیاز های خود را مطرح کردند که حل مشکل ایستگاه عوارضی، جمع شدن دوربین ها و تامین نیازهای درمانی از آن جمله بود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: حل مشکلات محمدیه نیازمند عزم جدی مسئولان استان است زیرا این شهر دومین شهر پر جمعیت استان است اما زیرساختها و امکانات آن در حد بخش است و جوابگوی ساکنان نیست.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

image_2022_11_20-23_13_38_771_tNv

image_2022_11_20-23_13_47_745_855

شهردار محمدیه اظهارداشت: هرچند چارت سازمانی شهرداری بر اساس خدمات شهری محمدیه تعریف شده اما خدمات رسانی به مجموعه ۵۰۰ هکتاری مهرگان نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ دیدار و نشست مردمی فاطمه محمد بیگی نماینده مردم فقزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی محمدیه در مسجد جامع این شهر  روز یکشنبه برگزار شد.

انتهای پیام

روشن کمبود نیرو در شهرداری را از چالش های موجود دانست و اظهارداشت: کارکنان موجود شهرداری پاسخگوی  ارائه خدمات شایسته مردم نیست و باید نیروهای جدیدی به این مجموعه اضافه شود.

وی افزود: ناحیه شهری مهرگان از بخش محمدیه جدا شده و شهرداری محمدیه هیچگونه درآمدی از این منطقه ندارد و عوارضی هم دریافت نمی کند ولی همچنان سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای نگهداری فضای سبز و جمع آوری  زباله های این شهر هزینه می کند.

بخوانید:  شکنجه کودکان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

محمد روشن رپیس شورای اسلامی شهر محمدیه نیز در این نشست با اشاره به مشکلات و نیازهای شهر محمدیه و مهرگان گفت: با شهرستان شدن محمدیه تمام مشکلات این بخش حل خواهد شد.