شهرداری گرگان به فینال بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا صعود کرد

در کوارتر سوم نیز الشرطه بهتر ظاهر شد و ۶۷ بر ۵۸ پیش افتاد و اختلاف را به عدد ۱۱ رساند اما در کوارتر چهارم گرگانی ها که بازیکنان خوب خارجی خود را در اختیار نداشتند با درخشش سینا واحدی ، نوید رضایی فر و مبین شیخی توانستند بازی را در بیاورند.

شهرداری گرگان با این پیروزی و بدون شکست راهی دیدار فینال سوپرلیگ غرب آسیا شد و باید در فینال با برنده دیدار ساجس و الریاضی لبنان دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ،  بازی دوم نیمه نهایی قهرمانی غرب باشگاه های آسیا ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه گذشته پنجشنبه ۱۶ فروردین در بغداد برگزار شد.

شاگردان مصطفی هاشمی که هفته پیش ۹ فروردین در بازی رفت در تهران ۱۰۲ بر ۶۴ الشرطه عراق را با شکست بدرقه کرده بودند ، دیشب در یک بازی نزدیک توانستند ۸۸ بر ۸۳ تیم عراقی را از دور مسابقات حذف کنند.

انتهای پیام/



منبع

بازی پایاپای شروع شد و کوارتر اول را شهرداری گرگان ۱۹ بر ۱۷ به پایان رساند اما در کوارتر دوم تیم عراقی منسجم ظاهر شد و نیمه اول را ۴۴ بر ۴۲ به رختکن رفت.

سینا واحدی با ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل بهترین بازیکن گرگان در این بازی بود. نوید رضایی‌فر ۲۰ امتیاز و ۴ پاس گل و ارسلان کاظمی ۴ امتیاز و ۱۴ ریباند داشت.

گفتنی است شهرداری گرگان قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر بسکتبال ایران است و در لیگ‌برتر امسال نیز صدر جدول را در اختیار دارد.

بخوانید:  پیام رئیس کانون مربیان فوتبال ایران به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات آسیایی