شهرداری گرگان فاتح دیدار جنجالی هفته شانزدهم؛ مهرام هم ۱۰۰ تایی شد

انتهای پیام/



منبع

شهرداری با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی تثبیت شد.

اما شهرداری گرگان که حمایت حدود ۴ هزار هوادار خود را به همراه داشت توانست مهرام را ۱۰۰ تایی کند ، این دیدار در پایان با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۸ به نفع میزبان به پایان رسید.

کمبود فضای نشستن برای تماشاگران و شعارهایی علیه شهردار و مسئولان شهری ، درگیری فیزیکی بین تماشاگران ، ضعف داوری ، اخراج ویلچری بازیکن و مصطفی هاشمی سرمربی تبم شهرداری گرگان از جمله حاشیه های این بازی بود.

در این دیدار تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار حاشیه های زیادی داشت.

دو تیم کوارتر اول و دوم را پایاپای بازی کردند تا جایی که مهمان ۴۱ بر ۴۰ پیروز به رختکن رفت اما تیم شهرداری گرگان در کوارتر سوم و چهارم با درخشش ویلچری و ارسلان کاظمی خود را از مهرام جدا کرد.

دقایق آخر کوارتر سوم ویلچری با خطایی که با تشخیص VIR انجام شد ، از بازی اخراج شد و از بین تماشاگران به تماشای این بازی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، حساس تربن دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال ایران امروز دوشنبه دوم بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.

در ابتدای این بازی کریم علمی رئیس هیات اجرایی بسکتبال شهرداری گرگان با اهدا دسته گل به پری پتی ، سجاد پذیرفته و محمد جمشیدی بازیکنان سابق این تیم ، از آنها قدردانی کرد.

بخوانید:  این گیاهان به سرعت آکنه را از بین می برند!

در کوارتر چهارم نیز سرمربی شهرداری به دلیل اعتراض به داور از بازی اخراج شد.