شهرداری گرگان نایب قهرمان بسکتبال غرب آسیا شد



به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ،  سومین و آخرین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا شامگاه گذشته چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن نوهد نافال لبنان برگزار شد.

در این دیدار حساس شهرداری گرگان قهرمان ایران به دیدار الریاضی لبنان رفت و با نتیجه ۷۸ بر ۱۰۰ از حریف قدرتمند خود شکست خورد و برای دومین بار پیاپی نایب قهرمان غرب آسیا شد.

شهرداری گرگان در نخستین دیدار این مرحله در بیروت، با حساب ۹۵ بر ۶۰ نتیجه را به حریف واگذار کرده و در دیدار دوم در تهران با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیده بود. بدین ترتیب عنوان قهرمانی این مسابقات به نماینده لبنان رسید و نماینده بسکتبال ایران نایب قهرمان شد.

در بازی سوم، در کوارتر نخست ۳۰ بر ۲۱ الریاضی لبنان توانست پیروز از زمین خارج شد، در کوارتر دوم شهرداری گرگان خودش را پیدا کرد اما توپ‌های سه‌امتیاز این تیم به سبد ننشست ودر نهایت در پایان نیم نخست الریاضی لبنان توانست ۵۴ بر ۳۸ زمین را با پیروزی ترک کند.

روند برتری الریاضی در کوارتر سوم نیز ادامه داشت و توانست با ۱۸ امتیاز اختلاف و نتیجه ۷۶ بر ۵۴ پیروز میدان باشد.

در کوارتر چهارم نیز زور شهرداری به الریاضی نرسید و الریاضی لبنان توانست ۱۰۰ بر ۷۶ پیروز میدان و قهرمان سوپرلیگ غرب آسیا شود و شهرداری گرگان به نائب قهرمانی غرب آسیا بسنده کرد.

گرگانی ها به عنوان تنها نماینده ی بسکتبال کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند که موفق شدند برای دومین سال پیاپی نایب قهرمان این مسابقات شوند.

بخوانید:  برگزاری ۴۰ رویداد فرهنگی در طرح حریم حرم در قم

لازم به ذکر است تیم بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان به همراه تیم سوم منطقه غرب آسیا یعنی ساجس لبنان جواز حضور در مرحله ی پایانی این رقابت ها موسوم به فاینال 8 را که از تاریخ ۲ خرداد در کشور کویت یا بحرین برگزار خواهد شد،کسب کردند.

تان میکر بازیکن الریاضی که در بازی قبل غایب بود، در این بازی با ۲۳ امتیاز و ۱۲ ریباند بهترین بازیکن این تیم بود.

دایموند‌ لوئیس بازیکن خارجی جدید گرگان در این بازی نزدیک ۲۳ دقیقه بازی کرد و ۱۶ امتیاز و ۸ پاس گل داشت.

انتهای پیام/



منبع