شهرستان شدن محمدیه را پیگیری کنید

 





این عضو شورا یادآورشد: در شرایط کنونی بایستی مدیریت نوین روستایی پذیرفته شود که خود مردم قادرند به روستاهای ساکن در آن بهتر رسیدگی کرده و مشکلات را حل کنند.

وی اظهارداشت: روستائیان در موفقیت های کشور و تامین امنیت غذایی و اجتماعی نقش موثری داشته اند و در صحنه های سیاسی نیز وفاداری و پشتیبانی خود را از نظام نشان داده اند لذا انتظار می رود به مشکلات روستاها نیز توجه بیشتری شود.


آیا این خبر مفید بود؟

وی اظهارداشت: نصرت آباد با بافت جمعیتی که دارد برای تقویت امنیت اجتماعی خود نیازمند راه اندازی یک پاسگاه است که امیدواریم برای آن اقدام شود.

قاسمی بیان کرد: تعارض و اختلاف بین شورا و مدیران دستگاهها می تواند فعالیتهای توسعه ای را متوقف کند لذا انتظار می رود به شوراها اختیارات بیشتری داده شود تا بتوان چالش ها را برطرف کرد.

قاسمی تصریح کرد: متاسفانه هنوز جایگاه شوراهای روستایی برای برخی مدیران دستگاههای اجرایی شناخته نشده و از نحوه همکاری برخی دستگاهها گلایه داریم.

photo_2023-05-03_00-10-13

وی بیان کرد: شهر شریفیه تعداد 60 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و همه وظیفه داریم با خدمت صادقانه پاسدار خون شهدا باشیم.

حسنلی تصریح کرد: مشکلات شهرستان البرز را اولویت بندی کرده ایم و با پیگیری آنها از سوی مسئولان امیدواریم حل آنها تسریع شود.

حسنلی ساماندهی 300 هکتار باغات سنتی شریفیه را خواستار شد و افزود: ایجاد درآمدهای پایدار برای خدنت رسانی بهتر، قانون مداری و تعامل با شهردار از راهکارهای موفقیت در امور و تسریع در اجرای طرحهاست.

بخوانید:  شهرداری گرگان به دنبال سومین خارجی/ درخواست 50 هزار دلاری بازیکن معمولی

نماینده شوراهای اسلامی روستایی شهرستان البرز تصریح کرد: حل مشکلات جاده دسترسی روستاهای بالادستی، تبدیل روستای حصار خروان به شهر از دیگر مطالبات مردم روستاهاست که انتظار می رود برای حل آن اقدام شود. 

photo_2023-05-03_00-09-57

وی گفت: ساخت بیمارستان در شهر محمدیه الزامی است و امیدواریم برای پاسخگویی به نیازهای درمانی این شهر اقدامی جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام حسنلی در این مراسم اظهارداشت: در شوراها بایستی پیگیری امور برای خدمت رسانی بهتر از سوی اعضا جدی گرفته شود زیرا مردم انتظار دارند مشکلاتشان سریعتر رسیدگی شود.

وی افزود: در نظام اسلامی همه مدیران و اعضای شوراهای اسلامی شهر بایستی پاک دست، خدوم، مردمی، خداترس و مومن باشند و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی رصایت مندی مردم را جلب کنند.

photo_2023-05-03_01-21-27

انتهای پیام

وی بیان کرد: روستای نصرت آباد مشکلات زیادی دارد و حل آن نیازمند ایجاد دهیاری ویژه است تا بتوان چالش های آن را برطرف کرد.

در این مراسم از اعضای شورهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان البرز تجلیل شد.

قاسمی در ادامه گفت: حدود ۱۵ هکتار زمین در دوران قبل از ایجاد دهیاری از سوی معتمدان محلی به مردم واگذار شده که امروز دنبال تغییر کاربری آن هستند تا ساخت و ساز شکل بگیرد و طرح فاضلاب شهری نیز با۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای اتصال به تصفیه خانه شهر صنعتی البرز مشکلاتی دارد که انتظار مساعدت برای حل آن را داریم.

قاسمی تصریح کرد: برخی از مدیران دستگاههای اجرایی همکاری با شوراهای روستایی را منوط به موافقت دهیاری ها کرده اند که این رویکرد منطقی نیست.

بخوانید:  روغن موتور تقلبی باعث سوختن موتور می‌شود

حجت الاسلام حسنلی اضافه کرد: نصرت آباد شرایط تبدیل شدن به شهر را دارد و با استقرار شهرداری در آن می توان به ساماندهی امور و حل مشکلات چندین ساله آن امیدوار شد.

در ادامه رسول قاسمی به نمایندگی از شوراهای روستایی شهرستان البرز گفت: به نمایندگی از  ۶۸ نفر از اعضای شوراهای اسلامی ۱۸ روستا از مسئولان انتظار داریم به مطالبات منتخبان مردم توجه کنند تا موانع توسعه سریعتر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز ملی شوراها، همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان البرز روز سه شنبه با حضور عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستایی این شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری شریفیه برگزار شد.

وی گفت: با تصویب قانون درآمد پایدار می توان کمک کرد تا فعالیتها شتاب بیشتری گیرد و حمایت از شوراها هیچ تقابلی با فعالیت دهیاری ها ندارد و ما می توانیم بعنوان بازوی توانمند اجرایی مدیران باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر شریفیه با اشاره به برخی مشکلات شوراها اظهارداشت:کمبود امکانات بهداشتی و درمانی، فرسوده بودن مدارس، نبود تصفیه خانه شهری، اوقافی بودن اراضی شهرها و روستاها از مهمترین چالش های شوراهای شهری و روستایی این شهرستان است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

photo_2023-05-03_01-20-19