شهر آفتاب میزبان نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب

او افزود: در این دوره از برگزاری نمایشگاه صنعت چوب نسبت به دوره قبلی با افزایش ۱۰۰ درصدی در تعداد مشارکت‌کننده و فضای تحت پوشش روبه‌رو بوده است.

تقدسی‌نژاد درباره اهمیت برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: رویداد مذکور، گردهمایی‌ مهمی برای فعالان صنایع چوب به شمار می‌رود؛ چرا که آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای ساخت در صنعت چوب را با مشارکت شرکت‌های شناخته شده و دانش‌بنیان این حوزه معرفی خواهند کرد. از این‌رو، فرصت مناسبی جهت تعامل میان تولیدکنندگان، بازرگانان و مصرف‌کنندگان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/



منبع

مدیر عامل نمایشگاه شهرآفتاب با بیان اینکه ۷۰ شرکت داخلی در قالب ۲۰۰ برند مطرح فعال در حوزه صنعت چوب محصولات خود را به عرصه عموم می گذارند گفت: صنعت چوب با هنر عجین است و ذاتا ظرفیت بالا و خوبی در این حوزه داریم و برگزاری نمایشگاه به گسترش زیرشاخه ها حوزه چوب می تواند کمک کند تا در کلان و در دنیا سهم قابل قبولی از این صنعت داشته باشیم. 

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: این نمایشگاه با برپایی ۷۰ غرفه مرتبط در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع از ۱۷ تا ۲۰ آبان‌ماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب میزبان علاقمندان است.

بخوانید:  مرکز رشد هنری بانوان در قزوین راه‌اندازی شد