شهید مطهری مجاهد عرصه جهاد تبیین بود



به گزارش برنا از مرکزی ، آیت‌الله «علی عباسی» روز دوشنبه در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی، افزود: این شهید والامقام شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر کند و با زبان روز، معارف اسلام را به جامعه معرفی کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه استاد شهید مطهری گفت: انقلاب اسلامی هنوز هم مدیون اندیشه‌های این شخصیت است، افزود: شخصیت‌ها و اندیشمندانی داشته‌ایم که در نظریه‌پردازی و تنظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند و استاد شهید مطهری یکی از برجسته‌ترین این شخصیت‌ها بود.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید مطهری، فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود.

آیت‌الله عباسی با تاکید بر اینکه شهید مطهری با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد، گفت: این شهید والامقام، شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر کند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد.

آیت‌الله عباسی افزود: اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

وی، انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید.

بخوانید:  راه‌اندازی چارچوب نسل بعدی اینترنت فوق‌سریع در چین



منبع