شوراها بایستی به نهادی معتمد برای خدمت رسانی به مردم تبدیل شوند


استاندار قزوین اضافه کرد: حسن برگزاری انتخابات از سیاست های اصلی مجموعه مدیریتی استان است و تلاش می کنیم این موضوع به بهترین شکل ممکن در استان اجرایی شود.






منبع

وی افزود: تمام مدیران در ارکان حاکمیت به صورت مستقیم و غیر مستقیم برخواسته از اراده جامعه هستند که پیام این رای و اراده مردم در انتخابات گذشته به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری نشان دهنده توجه به دو اصل اساسی است که شامل توجه بیشتر در برطرف شدن مشکلات مردم و حساسیت در مبارزه با آلودگی و فساد در فضای اجرایی و عمومی کشور می شود و ملت خواستار سلامت، مقابله با فساد و حرکت در مسیر بهسازی فرآیند ها برای سلامت و شفافیت هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز یکشنبه در همایش استانی گرامیداشت روز شورا اظهار داشت: همه کسانی که در فضای کنونی جامعه فرصت تصمیم گیری و تصمیم سازی دارند، این فرصت را از ملت گرفته اند تا در پیشبرد اهداف کشور، حل مسائل مردم و تعالی جامعه حرکت کنند و اگر اقدامی خلاف این عمل انجام شود، نقض غرض کرده اند.

photo_2023-04-30_17-37-18

اعلایی با اشاره به انتخابات امسال افزود: شهرداری ها در زمینه انتخابات محدودیت دارند و نمی توانند تسهیل‌گری و حمایت از کاندیداهای انتخابات را انجام دهند و نظارت بر رفتار آنها توسط حوزه‌های مأموریتی در دستور کار قرار خواهد گرفت، زیرا در این دوره مجموعه مدیریتی استان در زمینه ورود شهرداران به موضوعات انتخاباتی به شدت حساس است و اگر شهرداری در حمایت از نامزدی نقش آفرینی کند، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. 

بخوانید:  برای زادروز زنده یاد رضا صفایی پور بازیگر فقید سینما و تلویزیون

آیا این خبر مفید بود؟

استاندار قزوین با اشاره به اینکه بخشی از رسالت مجموعه مدیریتی استان نظارت بر عملکرد شوراهاست یادآورشد: سنجش سلامت در حوزه‌های مأموریتی و وفاداری به تقید به سلامت از موضوعات مهم در نظارت بر عملکرد شوراهاست و مجموعه مدیریتی استان در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت‌ قانونی هیئت حل اختلاف نیز استفاده خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه شوراها باید تبدیل به نهادی معتمد در خدمت رسانی به مردم بر محور عقلانیت و تدبیر تبدیل شوند، اظهار داشت: فصل الخطاب همه تصمیمات در کشور قانون است و اینکه عده ای تصور کنند چون در منطقه ای انتخاب شده اند هر کاری می توانند انجام دهند منطقی نیست.

photo_2023-04-30_17-37-23

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف