شکست الریاضی لبنان برابر شهرداری گرگان در فینال غرب آسیا



به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، دیدار برگشت فینال بسکتبال غرب آسیا شامگاه گذشته ۱۲ اردیبهشت در سالن آزادی تهران بین تیم های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان برگزار شد.

در این دیدار که از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه و با حضور ۷۰۰ هوادار عاشق و خونگرم گرگانی و سایر شهرهای ایران شروع شد شاگردان مصطفی هاشمی در یک بازی نزدیک که هشت بار دو تیم طی بازی مساوی شدند ، توانستند با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ حریف قدرتمند لبنانی را شکست دهند.

شش بازیکن گرگان در این بازی آمار دورقمی داشتند ، ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و ۴ توپربایی بیشترین کارایی را برای گرگان داشت ، همچنین کیکانویچ بازیکن خارجی الریاضی هم ۱۹ امتیاز و ۶ ریباند داشت.

مسابقه‌ی سوم دو تیم، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به میزبانی الریاضی لبنان برگزار می‌شود، با توجه به شکست گرگان در بازی رفت در بیروت و پیروزی در بازی اخیر، قهرمان غرب آسیا در بازی سوم‌ که چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در بیروت برگزار میشود مشخص میگردد.

گرگانی ها که در این بازی تنها با یک بازیکن خارجی ویل چری به مصاف حریف تا دندان مسلح خود رفته بودند در بازی سوم، دیاموند لوئیز استون بازیکن جدید آمریکایی خود که دیشب وارد ایران شد را به همراه خواهند داشت.

دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان صعودشان به مرحله نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی شده است.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  آمادگی داریم شانزدهمین دور کمیسیون مشترک دو کشور را در آینده نزدیک برگزار کنیم