شکست فولاد در رفسنجان

نیمه دوم نیز هر دو تیم تا پایان 90 دقیقه نتوانستند دروازه های هم را باز کنند تا اینکه در دقایق اضافه، باز هم

تیم فولاد خوزستان در نهایت هفته بیستم را مانند هفته قبل با شکست به پایان رساند و دست خالی به اهواز بازگشت.

تیم فولاد خوزستان که از 19 دیدار قبلی خود پنج برد، 9 تساوی و پنج باخت و 24 امتیاز کسب کرده بود، برای جبران شکست خانگی هفته قبل مقابل سپاهان و باقی ماندن در نیمه اول جدول به دنبال ثبت یک سه امتیاز دیگر بود.

فرشید باقری در دقیقه 82 از مس رفسنجان و امین حزباوی در دقیقه 83  و حمید بوحمدان(89) از تیم فولاد با کارت زرد داور جریمه شدند.

جواد نکونام برای رویا رویی با رفسنجانی ها، کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی(46 محمدنژادمهدی)، امین حزباوی، وحید حیدریه(70 سعید آقایی)، حمید بوحمدان، سینا مریدی(35 محمد آبشک)، احسان پهلوان، روبرتو تورس، سعید واسعی و ساسان انصاری را به میدان فرستاده بود.

انتهای پیام/



منبع حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده(52 مجید نصیری)، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، مهدی ترکمان، محمدمهدی محبی(92 ایمان سلیمی)، محسن آذرباد(74 مهرداد رضایی)، گادوین منشا(74 امید لطیفی) نیز بازیکنان ارنج شده محمد ربیعی در رقابت با تیم فولاد بودند.

مسی ها به گل رسیدند تا خیالشان از یک برد خانگی دیگر راحت شود؛ در این صحنه پس از انجام ضد حمله، توپ به مهرداد رضایی رسید و این بازیکن با پاس به موقع به امید لطیفی، این بازیکن در تک به تک با دروازه بان فولاد توانست دومین گل مسی ها را در دقیقه 96 به ثبت برساند.

بخوانید:  ساخت دستگاه ثبت سرعت و شتاب زاویه‌ای تصادفات

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 24 امتیاز موقتا در رده نهم و مس رفسنجان با 28 امتیاز موقتا در رده هفتم لیگ برتر بیست و دوم قرار دارند.

سید وحید کاظمی فر با کمک های حسین ظهیری، مهدی شفیعی و حسین زمانی قضاوت این دیدار و رسول فروغی راد نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه 20 بدون گل در جریان بود تا اینکه مسی ها توانستند در دقیقه 21 دروازه فولاد را باز کنند؛ در این صحنه شاگردان محمد ربیعی که صاحب یک کرنر شده بودند، محمد ترکمان این ضربه ایستگاهی را روی دروازه کریستوفر کنت ارسال کرد و محمد مهدی محبی با یک وک پای چپ توپ را وارد دروازه فولاد کرد تا تیمش با همین نتیجه در انتهای 45 دقیقه نخست، برنده به برختکن برود.