شیخ حسین انصاریان به جوانان و دختران بی حجاب چه گفت؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع شما جوان ها خیلی خوب هستید و اگر امکان داشت من دست تک تک شما را می بوسیدم، بد شما هم خوب است خودتان خبر ندارید، چون جوهره خوبی در رحم مادر به شما داده شده اما گاهی روی این خوبی را پوششی از بدی می گیرد که قابل رد شدن است.

شما خواهران و دختران محترم این مملکت هستید، حالا یکی در معامله زندگی به شما نیرنگ زده اما می شود از آن بیرون آمد.»

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، شیخ حسین انصاریان در مراسم شب نوزدهم ماه رمضان خطاب به دختران بد حجاب و جوانان کشور چنین گفت:

اگر عقربه را بتوانیم با محبت برگردانیم جوان دیگر آمریکایی و انگلیسی نیست، جوان ما اهل توحید است فقط عقربه هایشان را برگردانده اند، اگر دریایی از محبت برای جوان ها ایجاد کنیم، پول روی هم بگذاریم و مشکلات شان را حل کنیم عقربه به طرف خدا برمی گردد.

«ما یک دریاییم اما گاهی یکی می آید و کیسه زباله اش رو روی ما می اندازد اما موج ماه رمضان و محرم و صفر و ظهر عاشورا همه این زباله ها را با خود می برد.


آیا این خبر مفید بود؟

نگویید عاقبت ما چه می شود؟ جهنمی می شوم؟ نه به خدا کجا جنهمی می شوید؟ اینقدر به خودتان نا امیدی تزریق نکنید، آنقدر خداوند از نا امیدی نفرت دارد که در سوره یوسف فرموده: «نا امید بین خودش و من پوشش انداخته»، این پوشش را کنار بزنید، تمام بدهای این مملکت که من ذاتاً آنها را بد نمی دانم، همه قابل اصلاح هستند.

بخوانید:  سارقان منازل و لوازم خودرو البرز را شناسایی کنید
انتهای پیام/





خواهران، دختران بی حجاب! شما مورد محبت خدا هستید، اگر چادر صدیقه کبری (س)، زینب (س) و حضرت مریم را کنار گذاشتید، بدانید که شما کنار نگذاشتید بلکه حجاب شما را کنار گذاشتند، یعنی عقربه وجودتان را به طرف زنان اسرائیل و اروپا جهت دادند.

چندسال بی حجاب بودید و مردان شما را دیدند و به گناه افتادند اما اگر امشب این کار را کنید به تمام آیات قرآن بخشیده می شوید، مهم نیست چند سال است گناه کردید خدا شما را می بخشد.

خدا در قرآن گفته من هر مرد و زنی را آفریدم درون او به سمت خودم جهت دادم، یعنی عقربه وجود تمام مرد و زن به طرف خدا ساخته شده، حالا برخی این عقربه را از طرف خدا برمی گردانند، عقربه حر را به طرف بنی امیه چرخانده بودند اما با بیدار شدن حر، جهت عقربه به سمت پروردگار چرخید.

چند سال است که بی حجاب هستید؟ همین امشب مثل حر عقربه وجودتان را به سمت حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)، به جهت ام البنین و حضرت رباب جهت دهید.

می دانید چرا گاهی دست به روی ما بلند می کنند؟ چون محبت و مهربانی ندیدند، چون مشکل شان حل نشده وگرنه قرآن می گوید آنها هم برادران شما در دین هستند.