صبا شهر در حال به سرانجام رساندن طرحهای نیمه کاره



به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  سجاد برنجی ،شهردار صباشهر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت : امروز وظیفه مسئولین تزریق امید به جامعه است .

وی با اشاره به عملکرد رییس جمهور شهید دررفع محرومیت زدایی درکشور به سرانجام رساندن طرحهای نیمه کاره را بخشی از تزریق امیدواری درکشور دانست. 

وی درادامه با توجه به انبوه مشکلاتی که درشهر صباشهر از سالیان قبل بوده است گفت: وجود مشکل برای یک مجموعه مدیریتی نقص نیست ،بلکه کم کاری ،بی تلاشی ،کناره گیری،بی خیالی، به مدل خطر نزدن نقص محسوب می شود، چه بسا که دردوران ریاست آیت الله شهید رئیسی هم نقدهای غیر منصفانه ای علیه ایشان می شد اما پس از شهادتشان تلاشگری ایشان بسیار پررنگ تر جلوه داده شد.

شهردار صباشهر گفت : من از برخی رسانه ها وفعالان اجتماعی گله مند هستم چرا که متاسفانه بدون درنظر گرفتن اقدامات خوبی که دراین مدت اندک انجام شده است ضعف ها ومشکلات چندین ساله را مدام جهت القای نا امیدی دربین مردم بازگو می کنند به طور مثال آخرین باری که دراین شهر سوله ورزشی ساخته وبه بهره برداری رسیده است سال ۱۳۸۶بوده ،اما ما درهفته دولت امسال شاهد بهره برداری از سه سوله ورزشی مدرن خواهیم بود همچنین ساختمان دادسرا و اورژانس و درمانگاه شبانه روزی درمدت زمان خیلی کوتاه با کارجهادی درحال اتمام و آماده سازی برای افتتاح واقعی هستند ونیز آغاز طرح نهضت آسفالت که کاربسیار بزرگی است.

برنجی درادامه گفت “تمام تلاش بنده ومدیریت شهری دراین مدت این بوده است که با عملکرد خوب بتوانیم نگاه ها رادرشهرستان و استان نسبت به این شهر تغییر دهیم و بحمدالله با فعالیتهای عمرانی و فرهنگی خوبی که انجام شده امروزه نگاه ها به این شهر که عقبه خوبی قبلا نداشته است ، تغییر کرده .

بخوانید:  اوقات شرعی ماه مبارک رمضان شهر ارومیه در سال ۱۴۰۲ / ۱۲ رمضان

برپایی مراسم یادواره شهدای خدمت درصباشهر کاری مثال زدنی درسطح استان بود .و خیلی از شهرها باوجود تمکن مالی مراسمی مانند صباشهر نداشتند. 

سجاد برنجی شهردار صباشهر درانتها از فعالان عرصه مجازی ودغدغه مندان شهر خواست تا بانقد های سازنده مدیریت شهری را همراهی کنند و از خودتخریبی پرهیز داشته باشند تا بتوانیم با کمک هم شهری آباد وسرزنده داشته باشیم. چراکه معتقد هستم کارهایی که درشهر انجام می شود دستاورد های انقلاب ونظام محسوب می شود‌و خواهشم از تمام رسانه ها وفعالان رسانه ای این است که درکنار انتقادهای منصفانه،با نشر اخبار امید بخش ،امید آفرینی را درشهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/



منبع