صدور برگه تردد به جای گذرنامه برای راهمپیمایی اربعین حسینی

آیا این خبر مفید بود؟

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی: برای کسانی که درخواست گذرنامه کرده‌اند ولی گذرنامه در این ایام احتمالاً به دستشان نمی رسد، اقدام به صدور برگه تردد ویژه برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی کردیم.

 سخنگوی فراجا ، همچنین با بیان اینکه در پایانه‌های مرزی، پارکینگ بر برای افرادی که با ماشین های شخصی خود به پایانه های مرزی مراجعه می‌کنند در نظر گرفته شده و افراد از پارک کردن ماشین های خود در خیابان‌های شهر خودداری کنند، ادامه داد: زائران توجه داشته باشند که در مرز  برگ تردد ویژه صادر  نمی کنیم و حتما قبل از مراجعه به مرز  در صورت نداشتن گذرنامه ، درخواست صدور برگ تردد ویژه کنند.

وی همچنین با بیان به همراه داشتن برخی از داروها مانند «دیازپام »و ««ترامادول» که در عراق مخدر  محسوب می‌شود، برای زائران مشکلاتی به همراه خواهد داشت و آنها  باید از به همراه داشتن چنین در داروهایی خودداری کنند ،گفت:  به زائران توصیه می‌کنیم از دریافت بسته و اشیا از افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/

این مقام مسئول در فراجا با تاکید بر اینکه زائران بدون همراه داشتن  مدارک هویتی به مرزها مراجعه نکنند، تصریح کرد:آنها باید  همراه خود برگ گذر ویژه و یا گذرنامه همراه داشته باشند و از مدارک هویتی خود محافظت کنند و اگر در عراق این مدارک هویتی را گم کردند حتماً این موضوع را  به اطلاع کنسولگری ایران برسانند .

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

بخوانید:  واحدهای آموزشی و پرورشی از پرداخت هزینه‌های برق، گاز و آب معاف شدند





منبع

صدور برگه تردد به جای گذرنامه برای راهمپیمایی اربعین حسینی

|