صدور پایان کار مجتمع مسکونی خبازان قزوین را تسریع کنید

وی یادآورشد: تعرفه نظام ‌مهندسی سنگین است و چون تعاونی با قیمت تمام شده واگذار می کند باید قیمتها تعدیل شود که از مسئولان انتظار مساعدت داریم.

هاشم پور گفت: با تکمیل این مجتمع آمادگی داریم در صورت واگذاری زمین عملیات ساخت مسکن برای سایر اعضای را نیز کلید بزنیم که در این زمینه از نماینده قزوین درخواست پیگیری زمین هستیم.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های پروژه این است که هیچ تسهیلاتی برای احددث و تکمیل این پروژه از بانک دریافت نشده و همه هزینه ها را اعضا به صورت آورده تامین کرده اند

این سازنده مسکن تصریح کرد: تراکم ۳۸ هزار مترمربعی، سطح اشتغال ۳۰ درصدی و فضای باز و محیط ۳۰ درصدی، سازه استراکچر بتنی و فنداسیون رادیه ژنرال پی گسترده و مقاومت در برابر زلزله از مشخصات این مجتمع مسکونی است.

وی اظهارداشت: تعاونی مسکن خبازان استان فقزوین از تعاونی های نمونه و برتر استان است که تاکنون چند لوح تقدیر دریافت کرده و این روش می تواند در سایر تعاونی ها نیز الگوبرداری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه به همراه زارعی رئیس اتاق تعاون استان ضمن بازدید از مجتمع مسکونی در دست ساخت خبازان قزوین برای رفع مشکلات این مجموعه و خانه دار شدن نانوایان قول مساعدت و پیگیری داد.

رحیم هاشم پور در این بازدید گفت: پروژه مسکن ۲۷۸ واحدی نانوایان قزوین در سال ۹۲ مجوز گرفت و از سال ۹۷ فعال شد.

بخوانید:  در پی مسمومیت با مونوکسید کربن 3115 نفر به مراکز درمانی اعزام شدند
انتهای پیام



منبع

مدیرعامل تعاونی مسکن خبازان اظهارداشت: در این مجموعه شش دستگاه آسانسور نصب شده که دو دستگاه آن برای بار و آتش نشانی پیش بینی شده تا امدادرسانی در حوادث تسریع شود و در کنار آن سیستم جارو برقی مرکزی، شبکه برق و گاز و سیستم تهویه مطبوع مستقل، سالن اجتماعات، مهد کودک، فضای تجاری به مساحت ۹۰ متر در آن لحاظ شده است.

مدیرعامل تعاونی مسکن خبازان قزوین گفت: این مجموعه مسکونی بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری می توانیم تا یک سال آینده آن را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان دهیم.

وی گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ مترمربع در شهرک مینودر ساخته شده و زیربنای آن بالغ بر ۳۸ هزار مترمربع است و واحدها در ۱۴ طبقه و سه طبقه پارکینگ و یک طبقه پیلوت و مجموعا  ۱۸ طبقه در سه بلوک ۱۱۲ واحدی است.

هاشم پور یادآورشد: ابن واحدها اگر بموقع ساخته می شد در برآورد اولیه ۹۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان هزینه داشت اما امروز بیش از ۸۰۰ میلیون تومان هزینه آن شده است.

هاشم پور گفت: از همکاری همه اعضا که همکاری خوبی داشتند تا بدون بدهکاری بانکی و گرفتن تسهیلات بتوانیم این پروژه مهم را به مراحل پایانی برسانیم تشکر و قدردانی می کنیم.

هاشم پور افزود: پایان کار از سوی شهرداری زمانی صادر می شود که همه کارهای یک پروژه تکمیل شده باشد اما چون پروژه بزرگ است تا تکمیل مجموعه زمان لازم است و صاحبان واحدها همه مستاجرند و حتی یک ماه تحویل زودتر واحدها مشکل گشاست لذا از نماینده مجلس درخواست می کنیم با تعامل بتوانند همراهی کنند تا نظام مهندسی و شهرداری قزوین کمک کنند تا نانوایان صاحب خانه شوند.

بخوانید:  ️کلنگ‌زنی اولین شهرک تخصصی خورشیدی کشور در «بافت»

وی تصریح کرد: اتحادیه نانوایان ۲۵۰۰ عضو دارد که در این طرح ۲۷۸ نفر از اعضا ثبت نام کرده و قرار است واحدهای ۷۴ تا ۹۴ متری دوخوابه به متقاضیان واگذار شود.