صدور ۶۲۹ تاییدیه ایمنی برای شهرداری‌های استان البرز


صدور ۶۲۹ تاییدیه ایمنی برای شهرداری‌های استان البرز

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت:در 3 ماهه اول سال 1403 اداره کل استاندارد استان البرز به صورت الکترونیکی مبادرت به صدور 629 تاییدیه ایمنی برای شهرداری های استان نموده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محمد آئینی ظهر امروز دوشنبه اظهار کرد: با عنایت به این که آسانسورهای برقی مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد، اخذ تاییدیه ایمنی از سازمان ملی استاندارد ایران الزامی بوده و در همین راستا در سه ماهه اول سال جاری این اداره کل مبادرت به صدور 629 تاییدیه ایمنی آسانسور نموده که شامل 397 گواهی اولیه، 227 گواهی ادواری و 5 گواهی تایید نوع می باشد.

دبیر شورای استاندارد استان البرز در ادامه افزود: اخذ تاییدیه آسانسورهای برقی مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و علاوه بر لزوم اخذ تاییدیه اولیه برای آسانسورهای منصوبه، باید به صورت سالیانه نیز این آسانسورها مورد بازرسی ادواری قرار گرفته و تاییدیه ایمنی ادواری برای آنها اخذ شود.

عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد ایران امکان ثبت نام مالکان ساختمان های مسکونی و عمومی را از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به آدرس (https://lift.inso.gov.ir) را فراهم نموده و متقاضیان می توانند با مراجعه به پورتال مذکور از بخش سامانه مدیریت بازرسی آسانسور، بازرسی ادواری و سپس درخواست بازرسی ادواری نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

مدیرکل استاندارد استان البرز در پایان افزود: همچنین شرایط ثبت نام و مدارک مرتبط در درگاه ملی مجوزها و در قسمت ایمنی آسانسور در دسترس کلیه شهروندان می باشد.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  پیشنهاد نامگذاری یکی از معابر اصفهان به نام استاد علی ظریفی