صربستان؛ عقاب‌های بلوک شرق


ستاره: دوشان تادیچ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ روند صربی‌ها در راه رسیدن به جام جهانی بسیار خوب بود اما نکته منفی آمار بد همیشگی آن‌ها در خود جام‌ها است که باعث شده آمار عدم صعود در ۴ جام از ۵ جام جهانی برای‌شان خلق شود. این بار اما یک مربی جسور با خط حمله‌ای با کیفیت ممکن است امید را در دل هواداران این تیم بابت صعود افزایش دهد.  

جام بیست و دوم





منبع

صربستان؛ عقاب‌های بلوک شرق

سرمربی: دراگان استویکوویچ

نقطه قوت: دست سرمربی تیم در خط حمله باز است. الکساندر میتروویچ، لوکا یوویچ و دوژان ولاهوویچ دردسر شیرین استویکوویچ را برای انتخاب دو نفر اصلی ساخته‌اند. خلاقیت تادیچ، پاس‌های میلینکوویچ و ارسال‌های کاستیچ هم از دیگر نقاط قوت این تیم است.

بخوانید:  قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۹ تیر

ولیکوویچ – میلنکوویچ – پاولویچ

میلینکوویچ ساویچ

تیم ملی صربستان در گروه G مسابقات جام جهانی باید با برزیل، کامرون و سوئیس برای صعود رقابت کند.

در دوره قبلی جام جهانی هم صربستان با سوئیس و برزیل همگروه بود و این بار قطعا عنصر انتقام به کمک آن‌ها خواهد آمد. شاید حتی فوتبال دوستان شادی گل مشهور ژاکا و شقیری را هم در خاطر داشته باشند که حالا باز هم می‌تواند انگیزه ای ویژه برای این دو بازیکن در نظر گرفته شود تا شاید کمکی به حضور آن‌ها در مرحله حذفی، برای اولین بار از سال ۱۹۹۸ باشد. دوره‌ای که با نام یوگسلاوی در جام شرکت می‌کردند. این بار آن‌ها صربستان ناکام خواهند بود یا یوگسلاوی درخشان؟


|