صنایع آلاینده در تامین فضای سبز باقرشهر مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت الاسلام باقری امام جمعه باقرشهر در آئین روز درختکاری با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور در باقرشهر اظهار داشت: غرور ملت ایران در روز انتخابات دیده شده و با وجود اینکه دشمن تلاش کرده بود که مشارکت مردم را کاهش دهد اما مردم به پشتوانه نظام پای صندوق‌های رأی حاضر و در انتخابات شرکت کردند. 

وی تاکید کرد: از صنایع آلاینده درخواست داریم همانطور که در آلودگی هوا نقش دارند، در افزایش سرانه فضای سبز و درختکاری و کاهش آلایندگی نیز اقدام کنند .

وی افزود: از مردم باقرشهر و کهریزک به واسطه حضور پرشور در انتخابات و همچنین دستگاه‌های نظارتی و خدماتی به واسطه برگزاری انتخاباتی سالم در این منطقه تشکر و قدردانی می‌کنم. 

انتهای پیام/



منبع

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: باقرشهر آلوده ترین شهر استان تهران است لذا برای جبران این میزان از آلودگی سرانه فضای سبز در این شهر باید چندین برابر شود زیرا که آیندگان ما را قضاوت می‌کنند که چرا کارهای زیربنایی انجام نشده است. 

امام جمعه باقرشهر با اشاره به برگزاری مراسم روز درختکاری ابراز داشت: از شهردار باقرشهر به دلیل تدبیر بسیار زیبایی که در برگزاری این مراسم داشتند تشکر میکنم که این مراسم را با یاد شهدا برگزار کردند. 

بخوانید:  هیچ منطقه ای در غزه امن نیست