صیانت از سرمایه‌های انسانی و نخبگان ضروری است

وی تاکید کرد: طبیعی است که این مهم،  از طریق استعدادهای برتر و نخبگان کشور در عرصه‌های مختلف، انجام می‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه این رویداد برای اولین بار در سطح کشور در استان زنجان، برگزار می‌شود تصریح کرد: امیدواریم با توجه به نتایج خوبی که از این رویداد برآورد می شود، بتوان آن را در سایر موارد هم برگزار کرد تا با این روند یک عزم ملی و همگانی، برای صیانت و ارتقاء نخبگان استان و هم افزایی ظرفیت‌های  موجود در این عرصه داشته باشیم.

رفیعی، شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان دانش‌آموزی از بین دانش آموزان متوسطه استان،  را از جمله اهداف مهم برگزار این رویداد عنوان کرد و گفت:  امیدواریم  با برگزاری جلسات، نشست‌ها و اردوهای دانش‌آموزی در رویداد برپا، نسبت به شبکه‌سازی و ارتباط‌دهی نخبگان در سطوح  مختلف و تبادل تجارب با استفاده از ظرفیت موجود در استان و حتی خارج از کشور بتوانیم  در ارتقاء ظرفیت نخبگان استانی و صیانت  از آنها گام های موفقیت آمیزی را برداریم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با بیان  اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و اعتلای کشور در بسیاری از امور و عرصه ها بودیم، گفت: این مسیر اعتلاء و پیشرفت،  همچنان با اقتدار طی می‌شود.

انتهای پیام

 

 وی گفت: همه مواردی که رهبری در راستای تقویت و پیشرفت کشور در عرصه‌های  مختلف  بر آن تاکید دارند، با اتکاء بر استعداد و توان داخلی بوده است.

 رفیعی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید ایشان بر ادامه این مسیر و قوی شدن بیش از پیش که الزاماتی هم دارد، اشاره کرد و اظهار داشت : در بیانیه گام دوم انقلاب، شاهد هستیم که بر مقوله علم و پژوهش، به عنوان اولین مطالبه خودشان در راستای ادامه مسیر پیشرفت و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تاکید داشتند.

بخوانید:  هت‌تریک‌های تاریخ دربی؛ اینفوگرافی

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ابوالفضل رفیعی  در نشست خبری  با بیان اینکه رهبری معظم، با تاکید بسیار بر اتکاء و توان داخلی به ویژه در بخش سرمایه‌های انسانی،  از آن به عنوان مهمترین سرمایه‌های کشور نام برده‌اند، افزود: بر اساس فرمایشات رهبری، در گره‌گشایی، حل مشکلات و چالش‌های کشور، چاره‌ای جز انجام آن به دست سرمایه‌های انسانی  خودمان  نیست .

 



منبع

 لازم به ذکر است در پایان نشست، با حضور دکتر رفیعی از پوستر “رویداد دانش آموزی برپا” رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان،  در ادامه  با بیان اینکه برگزاری  “رویداد دانش آموزی برپا”  به منظور ارتباط استعدادهای درخشان و نخبگان داش‌آموزی با یکدیگر  انجام می‌گیرد، افزود: این رویداد با مساعدت دستگاه‌های مختلف متولی حوزه علمی و نخبگی از جمله، آموزش و پرورش، دانشگاه زنجان، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و دیگر دستگاه‌های ذیربط، رقم می خورد.