ضرورت تبیین خدمات نظام در دهه فجر

 

انتهای پیام 



منبع

 

آیت اله حسینی با تبریک دهه فجر به ملت و مردم ایران ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب را به مردم‌ بگوییم و جهاد تبیین باید با زبان همه اقشار اجرا شود.

وی با بیان اینکه بانوان ما باید حضرت زینب را الگوی خودشان قرار دهند، افزود: برخی از زنان امروز در جامعه شعار زن زندگی، آزادی سر می دهند و راه کفر و دوزخ را می روند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ما باید تاریخ گذشته را برای جوانان بازگو کنیم، افزود: شاید در استان های دیگر در زمان طاغوت امکاناتی بود اما در این استان هیچ چیزی وجود نداشت.

 

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عقب ماندگی و ذلتی که این سرزمین در زمان حکومت پهلوی داشت پایان داد، افزود: حکومت قاجار و پهلوی باعث شد که ایران هیچ وقت پیشرفت نکند.

وی گفت: برخی ها می گویند امروزه فلان امکانات را نیست اما برخی نمی گویند ما از کجا شروع کردیم.

وی گفت: در سال ۵۷ آمریکا با آن هیمنه و قدرتش در مقابل مردم و امام خمینی(ره) شکست خورد.

 

امام جمعه یاسوج به روز ۱۲ بهمن سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به کشور در سال ۵۷ اشاره کرد و ادامه داد: بازگشت امام به کشور به معنای شوکت، عظمت، پیشرفت و هویت به کشور مقدس ایران بود.

 

آیت اله حسینی همچنین با اشاره به استقبال جوانان از آیین اعتکاف گفت: اشتیاق جوانان و نوجوانان در اعتکاف لذت بخش است و این اشتیاق عنایت خدا است.

بخوانید:  11 گل از 3 ستاره برای صدرنشینی پرسپولیس

 

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت اله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر به رحلت حضرت زینب در روز ۷ بهمن اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی بود که حادثه کربلا را به همه جهانیان مخابره کرد.