طحان نظیف:‌ دشمن با تمام توان خود به صحنه آمده تا دستاوردهای انقلاب را کم‌ارزش جلوه دهد

طحان نظیف با تاکید بر اینکه مردم شریف ایران اسلامی با مجاهدت برخاسته از ایمان در مسیر انقلاب استقامت ورزیده‌اند، خاطرنشان کرد: ولایتمداری مردم و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مهم‌ترین عوامل عبور جمهوری اسلامی ایران از فتنه‌ها و حوادث بسیار سخت بوده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر ثابت کرد، سنت‌های الهی تغییرناپذیرند و هرکس در راه یاری دین خدا گام بردارد، خداوند او را در برابر دشمنان یاری خواهد داد و پیروز خواهد کرد.

انتهای پیام/ 



منبع وی تصریح کرد: جهان سلطه می‌داند اگر انسان‌های آزاده عالم با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن آشنا شوند، معادلات ظالمانه‌اش را در جای‌جای جهان برهم خواهند زد، به همین دلیل با سانسور شدید تلاش دارد، مانع گسترش فرهنگ انقلابی شود.

دکتر طحان نظیف در خاتمه با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مهم‌ترین جلوه‌های ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشکوه در این راهپیمایی، با امام راحل و شهدا تجدید عهد می‌کنند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: امروز دشمن با تمام توان خود به صحنه آمده تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم‌ارزش جلوه دهد.

وی تاکید کرد: دشمنان هر کاری توانسته‌اند برای شکست انقلاب اسلامی کرده‌اند و اقتدار امروز ایران اسلامی، اثبات کننده عجز دشمنان است و علت عصبانیت آن‌ها هم دقیقا همین است.

بخوانید:  عکسی از کارت ملی حاج قاسم سلیمانی