طرح‌های پیشنهادی حوزه اقتصادی برای سفر دور دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد ارائه شود

عسکری بیان کرد: از دستگاه‌ها درخواست داریم طرح‌‌های پیشنهادی حوزه اقتصادی برای سفر دور دوم دولت را با اشاره به مشکلات  و موانع و راه‌حل ارائه کنند و روزانه طرح‌های یک دستگاه بررسی و مشکلات و موانع رفع خواهد شد.IMG-20230115-WA0004

عسکری خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای پیشرفت و تحول در بخش اقتصادی استان شد و عنوان کرد: متاسفانه برای اجرای طرح‌ها موانعی ایجاد می‌‌شود که سنگ‌اندازی‌ در مسیر تحقق پروژه‌های استان را از توسعه و تحول بازمی‌دارد.

معاون اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها موظف هستند طرح‌های پیشنهادی خود برای دور دوم سفر دولت به این استان را تا پایان هفته ارائه دهند تا جلسه بررسی طرح‌ها برگزار و جمع‌بندی لازم برای آنچه باید ارائه دهیم انجام شود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


|

طرح‌های پیشنهادی حوزه اقتصادی برای سفر دور دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد ارائه شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اقتصادی طرح‌های قابل ارائه در سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان را تا پایان هفته جاری ارائه کنند.


به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید احسان عسکری در نشست بررسی طرح‌های پیشران اقتصادی استان گفت: هنوز زمان دقیق سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد مشخص نشده اما استان در آینده نزدیک میزبان آیت‌الله دکتر رئیسی و دیگر اعضای هیات دولت خواهد بود بنابراین حوزه اقتصادی در فرصت باقی‌مانده طرح‌هایی که قابلیت ارائه در دور دوم سفر را دارد مشخص کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان کرد: از دستگاه‌های پاسخ دهنده استعلامات هم درخواست داریم در اسرع وقت به استعلامات پاسخ دهند تا معطل استعلام دستگاه‌ها نشویم.