طرح جهاد آب رسانی به روستا‌های استان ایلام

انتهای پیام



منبع

به گزارش برنا از ایلام،محمد محمدی اظهار کرد: فاضلاب شهر مهران جوابگوی جمعیت این شهر و زوار آن نیست و نیازمند اعتبار است.
وی افزود: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، هنوز فاصله زیادی با ایده‌آل وجود دارد.
«محمدی» تشریح کرد: در حوزه زیرساختی و در زمینه شبکه توزیع، دچار فرسودگی هستیم؛ به گونه‌ای که علاوه بر هدر رفت آب، خدمات‌رسانی را به خصوص در فصل گرما با مشکل مواجه می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: با پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور، حمایت‌های مسئولان ارشد استان بتوانیم مشکل‌های زیرساختی را مرتفع کنیم.
محمدی در خصوص طرح آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی تصریح کرد: این طرح با ۱۱ سال قدمت هنوز به بهره برداری نرسیده؛ هر چند اقدامات خوبی از جمله خطوط انتقال، برق‌رسانی و ساخت مخازن انجام شده است و احداث تصفیه‌خانه آب هم با توجه به رفع مشکل اعتباری آن، امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل آبفای استان در خصوص طرح‌های جهاد آب رسانی اذعان کرد: در قالب این طرح، ۶۹ روستا تعریف شده که از این تعداد تاکنون ۴ روستا تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است که با اجرای کامل این طرح مشکل کم آبی یا تنش آبی روستا‌ها مرتفع خواهد شد.
وی، سقایی زائران اباعبدالله (ع) را افتخار مردم استان برشمرد و تصریح کرد: در این خصوص نیازمند نگاه و اعتبارات ویژه هستیم؛ چراکه فاضلاب شهرستان مهران جوابگوی جمعیت ۳۰۰ هزار نفری در روز نخواهد بود.
محمدی اعتبار لازم برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب مهران را ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

بخوانید:  بازارهای کشور همانند روزهای گذشته به فعالیت خود پرداختند