طرح ساماندهی کارکنان دولت بار مالی ندارد

علی بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی  مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: هیات نظارت  مجمع تشخیص مصلحت نظام  نقطه نظراتی در مورد بار مالی این طرح داشته است که به کمیسیون ارائه  شده است. کمیسیون هم در حال مذاکره با مجمع و ریاست مجلس است که به هر نحوی شده است بعد از بررسی لایحه هفتم توسعه این طرح را به سرانجامی برساند .

وی، خاطر نشان کرد: امیدواریم این طرح را درهمین مجلس به سرانجام برسانیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقطه نظرات هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: امیدواریم با تامین نظر مجمع این طرح را در این مجلس به سرانجامی برسانیم.

بابایی ، گفت: ما بحث با مالی را منتفی می دانیم برعکس می گوییم این طرح بار مالی ندارد و امیدواریم با مجمع و شورا در این زمینه به نتیجه برسیم.

وی اظهار کرد: بندهای که مربوط به ایرادات شورای نگهبان بود در کمیسیون اصلاح شده است اما باید نظر هیات نظارت مجمع نیز تامین شود.هیات در مورد نحوه واگذاری یک سری کارهای حجمی، تجهیزات واگذار شده و اینکه با این طرح معادلات ساختاری کشور به هم می ریزد نقطه نظراتی دارد که ما باید آنها را اصلاح و تامین کنیم.

انتهای پیام/



منبع