طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از پیشرفت خوبی برخوردار است





منبع

وی بر الحاق حدود ۹۵ هکتار از اراضی محمد آباد زابل به منظور تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان شمالی سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

انتهای پیام





وی موازنه سه ضلع هزینه، زمان و کیفیت را شاخص موفقیت یک طرح عمرانی دانست و افزود: از آنجایی که وقتی اجرای یک پروژه زمان بر شود، هزینه های نگهداری و اجرای آن افزایش می یابد و این مطمئنا بر کیفیت مواد و مصالح آن نیز تاثیر خواهد گذاشت، بنابراین ضروری است همه مسوولان دستگاه های ذیربط تمام توان خود را برای اجرایی کردن تعهدات طرح ملی نهضت مسکن در استان بکار گیرند.

وی با بیان اینکه هم‌اینک امکان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای سیستان و بلوچستان فراهم است، گفت: تاکنون ۲۴ هزار و ۲۶۹ پروانه ساختمانی در استان صادر شده است.


طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از پیشرفت خوبی برخوردار است

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: به سرانجام رساندن طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های مهم محسوب می‌شود و خوشبختانه این طرح از پیشرفت خوبی در استان برخوردار است.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در استان ۵۴ درصد در دست ساخت است که زمینه ساز ایجاد اشتغال بیش‌از ۲۷ هزار و ۸۱۵ نفر شده است.