طرح ژیمناستیک برای همه در سراسر کشور اجرایی می شود

عابد حق دادی دراین مجمع اظهارداشت: خوشحالیم که یکی از قهرمانان رشته ژیمناستیک در قزوین عهده دار ریاست هیئت شده و با وجود کارشناسان و مربیان و قهرمانان متعددی که در این عرصه وجود دارد امیدواریم شاهد اعتلای این رشته و بازگشت به گذشته پر افتخار ژیمناستیک در قزوین باشیم.

حق دادی گفت: توجه به مسابقات مناطق برای ما اهمیت دارد و در قزوین هم می توانید همه شاخه های ژیمناستیک را فعال کرده و برنامه ریزی کنید.


آیا این خبر مفید بود؟

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: در همین مدت کوتاه با برنامه ریزی مدونی که در فدراسیون صورت گرفت شاهد کسب دومین مدال نقره در مسابقات اخیر باکو بودیم و فردا نیز در فینال امیدواریم اتفاق مبارکی برای ورزشکاران رقم بخورد.

photo_2023-03-11_18-17-39

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ عصر شنبه با حضور عابد حق دادی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک کشور، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، جمعی از ورزشکاران و اعضا، مجمع انتخابات ریاست هیئت ژیمناستیک در محل اداره ورزش قزوین برگزار شد.

حق دادی اظهارداشت: اعزام جوانان به مسابقات جهانی ترکیه در فروردین ماه سال آینده از دیگر رقابت های مهم است که امیدواریم بتوانیم صاحب مدال شویم.

وی اظهارداشت: احیای فعالیت های منطقه ای و برگزاری مسابقات لیگ هنری ژیمناستیک و لیگ ترامپولینگ در اولویت قرار دارد و تلاش می کنیم این شانس برای همه ورزشکاران مهیا شود تا برای ورود به تیم ملی خود را محک بزنند.

وی اضافه کرد: به دلیل تاخیر در اعزام ورزشکاران به قطر به دلیل خستگی نتوانستیم مدال بگیریم اما در کشور مصر بهتر عمل خواهیم کرد و در مسابقات کسب سهیمه جهانی حتما سد شکن خواهیم بود و امیدواریم این رشته وارد رقابتهای جهانی شود.

بخوانید:  باید تلاش کنیم که اقتدار کشور را به رخ جهانیان بکشیم

این مسئول ورزشی بیان کرد: تعامل با بخش خصوصی و راه اندازی باشگاههای خصوصی با کمک صنعتگران از دیگر کارهایی است که در سال آینده در اولویت قرار می گیرد و درصددیم با ایجاد ساختار مناسب در این عرصه از ظرفیت های اقتصادی و مجلس و سازمان صمت برای توسعه این ورزش استفاده کنیم.

ژیمناستیک

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع این مسئول ورزشی تصریح کرد: ورزشکاران در این رشته نشان داده اند در صورت حمایت لازم قادرند با کمترین امکانات بیشترین موفقیت را کسب کنند و این توانمندی باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول ورزشی در ادامه گفت: در اجرای طرح « ژیمناستیک برای همه» توجه به منطقه بندی در اولویت قرار دارد و استان قزوین نیز در این عرصه می تواند الگوی موفقی را ارائه کند.

photo_2023-03-11_18-19-01

طرح ژیمناستیک برای همه 

حق دادی یادآورشد: در چهار دوره WORLD COP در کشورهای آلمان، قطر، آذربایجان(باکو) و مصر مسابقات برگزار می شود که تلاش می کنیم با اعزام بموقع ورزشکاران بتوانیم سهیمه المپیک را کسب کنیم.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: در صورت کسب سهمیه المپیک نگاه مردم و مسئولان نسبت به این رشته تغییر خواهد کرد و شاهد رشد و شکوفایی رشته های مختلف ژیمناستیک خواهیم بود.

انتهای پیام





وی گفت: برگزاری مسابقات یونیورسال دانشجویی در شهریور ماه از میادین خوب رقابتی است که چهار سهمیه دانشگاهی اعزام می شود و در سال جدید هم امیدواریم در اردوهای تیم ملی افراد بیشتری از قزوین امکان حضور پیدا کنند.

بخوانید:  بازدید معاون رئیس جمهور از روند پیشرفت طرح بزرگ ساماندهی پساب فاضلاب تصفیه خانه بندرعباس و انتقال آن به صنایع مولد

در این مجمع که 21 نفر از اعضا حضور داشتند، علیرضا کاسه گر با 20 رای به مدت چهارسال بعنوان به ریاست هیئت ژیمناستیک استان قزوین انتخاب شد.

photo_2023-03-11_18-17-56