ظرفیت‌های استان برای موفقیت تیم فوتبال پاس همدان بکار گرفته می‌شود

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم بازیکنان و کادر فنی بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای در مستطیل سبز حاضر شوند، گفت: هدف ما و همه شما عزیزان کسب نتیجه مطلوب از فصل و بازی‌هایی است که صورت می‌گیرد؛ لذا دراین‌بین تمام تلاش خود را برای کاهش ناملایمات خواهیم کرد.

وی با اشاره به محدودیت‌های قانونی جهت حمایت مالی از تیم‌های حرفه‌ای، اظهار کرد: به‌عنوان خادم ورزش و جوانان استان هرچه را به‌عنوان قول و وعده مطرح کنیم بر اجرای آن متعهد هستیم و برای تحقق آن از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: ظرفیت‌های استان برای موفقیت تیم فوتبال پاس همدان بکار گرفته می‌شود مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه دررابطه‌با تیم فوتبال پاس رایزنی‌های متعددی با مسئولین ارشد استان صورت‌گرفته است، گفت: امیدواریم بتوانیم پاس همدان را به جایگاه واقعی خود برسانیم؛ چراکه استان همدان و تیم پاس ظرفیت درخشش را دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، «علی حقیقی» در دیدار با بازیکنان، اعضای کادر فنی و مربی تیم پاس همدان که با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و دبیر هیئت فوتبال استان صورت گرفت، اظهار کرد: با تمام توان در کنار تیم پاس خواهیم ماند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع


آیا این خبر مفید بود؟