عده‌ای پیش چشمان خارجی‌ها علیه مربیان وطنی سم‌ پاشی می‌کنند/ بردیف در تراکتور به مرور بهتر می‌شود

داوود رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد ریکاردو ساپینتو در تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: با اینکه استقلال برخی از بازیکنان را از دست داده اما در مجموع با توجه به کسب سوپرجام و نتایج لیگ می‌توانم به ساپینتو نمره قبولی بدهم.


آیا این خبر مفید بود؟

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: لیگ امسال لیگ جذابی است و جز استقلال تیم‌هایی چون تراکتور، پرسپولیس و سپاهان خوب بوده‌اند. تیمی چون گل‌گهر را هم واقعا می‌پسندم اما مدعیان اصلی همان استقلال، پرسپولیس و سپاهان هستند.

رستمی درباره نقاط ضعف آبی‌پوشان عنوان کرد: احساس می‌کنم در خط دفاعی فضای بین غلامی و سیلوا یک نقظه ضعف برای استقلال است زیرا هر زمان تیم‌ها فشار آورده‌اند توانسته‌اند به آبی‌پوشان صدمه بزنند و از آنجا به گل برسند. نقطه قوت این تیم خط حمله است. با حضور بازیکنانی خوب چون قایدی و محبی و بابایی.

وی که سابقه بازی در تیم تراکتور را هم دارد در خصوص عملکرد بردیف اظهار داشت: نسبت به کار بردیف انتقاد دارم. این تیم وابسته به ضربات ایستگاهی است. زمانی که بازی‌های این تیم را می‌بینم حس می‌کنم بدون ریکاردو آلوز نمی‌تواند موقعیت ایجاد کند و تنها راه گلزنی‌اش ضربات ایستگاهی است. این بزرگترین ایراد تراکتور است و باید روی این مساله کار شود. به نظرم یک پلی میکر کنار آلوز می‌تواند اوضاع این تیم را بهتر کند.

انتهای پیام//



عده‌ای پیش چشمان خارجی‌ها علیه مربیان وطنی سم‌ پاشی می‌کنند/ بردیف در تراکتور به مرور بهتر می‌شود

رستمی گفت: با توجه به اینکه بردیف خارجی است با گذر زمان درست می‌شود. مربیان خارجی اکثرا با ذهنیتی بد مواجه می‌شوند و اطرافیان علیه استفاده از مربیان ایرانی کنار آن‌ها سم‌پاشی می‌کنند و به این دلیل مربیان نه از کمک مربیان ایرانی خود استفاده می‌کنند و نه مشاوره می‌گیرند. احساس می‌کنم گوش بردیف را پر کرده‌اند.

بخوانید:  90 ناحیه صنعتی در کشور ایجاد می‌شود

وی در پایان گفت: قبول دارم که مربی خارجی زمان می‌خواهد. اصلا مربی خارجی هم نباشد یک مربی ایرانی هم برای پیاده کردن ایده‌هایش نیاز به زمان دارد و همان طور که گفتم اگر به بردیف زمان داده شود او می‌تواند موفق باشد.

پیشکسوت باشگاه‌های تراکتور و استقلال گفت: تیم تراکتور با بردیف روزهای بهتری را تجربه می‌کند.

خبرنگار: علی رضایی

داوود رستمی در گفت‌وگو با برنا





منبع