عرضه محصولی که خواص پلاستیک‌ها را تقویت می‌کند

۲۵ درصد کاهش وزن با ۱٫۵٪ بارگذاری در TPU

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این محصولات که اکنون در حجم بالا تولید شده، برای پاسخگویی به طیف متنوعی از نیازهای صنعت پلیمر طراحی شده است و به صورت‌های مختلفی از جمله پودر و مستربچ‌ آماده عرضه است.

بلک سوان آزمایش‌های صنعتی خارجی را به صورت مستربچ در طیف گسترده‌ای از پلیمرهای مختلف از جمله TPU، نایلون (PA۶/۶۶)، PLA، HDPE، LDPE، PET، PC و PP انجام می‌دهد.

به گفته مسئولان این شرکت، با بارگذاری کم‌تر از یک درصد از این ماده گرافنی، علاوه بر بهبود خواص کششی دو رقمی، بهبود عملکرد در آزمایش‌ها صنعتی مشاهده شده است. این بهبودها شامل موارد زیر است:

بیش از ۲۰ درصد بهبود مقاومت در برابر ضربه در PP در ۰٫۲٪ بارگذاری

محصولات مستربچ بهبود یافته با گرافن بلک سوان، بهبود قیمت و عملکرد را بدون هیچ گونه اختلال در زنجیره تامین ارائه می‌دهد و به صورت مستقیم می‌توان آن را از بلک سوان یا از طریق نمایندگی‌های این شرکت تهیه کرد.

فرگوس مک‌کندریک مدیرعامل شرکت هاربون اینترنشنال (Hubron International) می‌گوید: «همه در هاربون اینترنشنال از همکاری با بلک‌سوال برای معرفی این فناوری به بازار هیجان‌زده هستند. عرضه این مستربچ مزایای منحصر به فرد گرافن را نشان می‌دهد.»

مایکل ادواردز، مدیر عامل بلک‌سوان می‌گوید: «ما از معرفی محصولات تجاری نوآورانه خود هیجان زده هستیم، که نقطه عطف مهمی در تکامل مستربچ‌های تقویت شده با گرافن است. پس از چندین سال تحقیق و توسعه، ما قادر به ارائه محصولات تجاری هستیم.»

بخوانید:  آمادگی کامل ایران برای مساعدت در تسریع و تسهیل فعالیت "اکو- وکو"

پیش از این بلک‌سوان نشان داده بود که آخرین نسخه از مواد نانوپلاکت گرافنی این شرکت موسوم به Graphcore زمانی که به‌عنوان افزودنی به پلیمرهای ترموپلاستیک اضافه می‌شود، مقاومت به سایش کامپوزیت‌ها را از ۶۰٪ تا ۸۰٪ افزایش می‌دهد.

بیش از ۴۰٪ بهبود در خواص سدی در PLA با ۱٪ بارگذاری