علاقه‌مند مشارکت شهرداری تبریز در حوزه گلخانه و صنایع تبدیلی هستیم

انتهای پیام



به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری علاقه‌مند مشارکت شهرداری تبریز در حوزه گلخانه و صنایع تبدیلی هستیم و کشتارگاه طیور نیز می تواند توسط شهرداری ایجاد شود. همچنین یکی از اولویت‌های جهاد کشاورزی استان تولید کود فسفاته است که در صورت تمایل شهرداری، این موضوع می تواند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری مشترک بین این دو ارگان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در محدوده شهر نیز یک سری اراضی با کاربری کشاورزی وجود دارد، گفت: مثلا در محدوده میدان آذربایجان، اهالی سبزی کاری را رواج دادند. علاقه داریم که در پارک بزرگ و میدان آذربایجان سبزی کاری را در راستای توسعه گردشگری کشاورزی و برای زیبایی فضای سبز افزایش دهیم تا محلی برای گردش و تفریح شهروندان باشد.


آیا این خبر مفید بود؟


 علاقه‌مند مشارکت شهرداری تبریز در حوزه گلخانه و صنایع تبدیلی هستیم

وی افزود: اشتراکات کاری زیادی بین شهرداری و جهاد کشاورزی در حوزه های مختلف وجود دارد به طوری که جهاد کشاورزی استان عضو کمیسیون ماده ۵ شهرداری است.


|





منبع

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: علاقه‌مند مشارکت و سرمایه گذاری شهرداری تبریز در حوزه گلخانه و صنایع تبدیلی هستیم.

بخوانید:  مداح: خوشحالم که رو سفید شدم/ از اعتماد ساعی ممنونم

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف