علیرضا دبیر ضعف‌هایش را گردن بگیرد/ فدراسیون کشتی باید پاسخگو باشد

پیشکسوت کشتی از عملکرد مسئولان فدراسیون انتقاد کرد.





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

وی تاکید کرد: به هر حال در این زمینه باید همه پاسخگو باشند و صرفا ورزشکار را مقصر بدانیم درست نیست. نمی‌شود که هر جا قهرمانی و جشن بود به پای رئیس فدراسیون نوشته شود و هر جا ضعف و آبروریزی شد ورزشکار را مقصر بخوانیم. مسئولین فدراسیون به جای فرار باید پاسخگو باشند و ضعف‌های خود را گردن بگیرند.

اکبر فلاح در گفت‌وگو با برنا

علیرضا دبیر ضعف‌هایش را گردن بگیرد/ فدراسیون کشتی باید پاسخگو باشد

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان درباره مسابقات لیگ و کیفیت این رقابت‌ها گفت: واقعیت این است که خیلی پیگیر لیگ نیستم ولی آنچه که شاهدش هستیم تنور مسابقات هنوز گرم نشده و رقابت ها شور و هیجان ندارد.

این مربی سازنده کشتی در ادامه در پاسخ به این سوال که مقصر اصلی در پرونده سجاد غلامی چه کسی است؟ توضیح داد: اگر منطقی بخواهیم قضاوت کنیم باید برای تک‌تک عوامل سهم 20 درصدی را در نظر بگیریم. خود کشتی‌گیر بهتر از هر کسی می‌داند که تزریق سرم و یا هرچیز دیگر آنهم در رختکن مسابقات یعنی دوپینگ. از پزشک تیم متعجب هستیم که چرا او چنین کاری را انجام داده است و پزشک دقیقا با تیم می‌رود که مراقب سلامت ورزشکار و موارد این چنینی باشد نه اینکه در رختکن تزریقات انجام دهد. آن سرمربی و مدیر تیم که مدام در سالن پرسه می زنند باید مراقبت کنند که گویا نکردند و حالا شاهد چنین اتفاقی هستیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

501

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف