علی خسروی باید از کمیته داوران برکنار شود

 انتهای پیام/



منبع

پیشکسوت استقلال ادامه داد: تیم در فصل جاری کارهای بزرگی کرده است و مطمئن باشید در سختی بازهم می تواند آن را تکرار کند. من به عنوان پیشکسوت و یک هوادار باید وظیفه خودم که حمایت از تیم است را انجام بدهم.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  با انتقاد از علی خسروی و حواشی که در روزهای اخیر ایجاد شده است گفت: فدراسیون و کمیته انضباطی بسیار ضعیف هستند. مگر او در کمیته داوران مسئولیت ندارد پس با چه حقی این گونه صحبت می کند؟! این به ضعف مهدی تاج و کمیته انضباطی و داوران باز می گردد. برای دیگران محرومیت در نظر می گیرند؛ قانون می‌گذارند اما خسروی به خودش اجازه می‌دهد اینطور رفتار کند! کسی نسیت به او بگوید که حرف نزن؟! او باعث تحریک و ایجاد حاشیه شده و قانون باید خیلی سفت و سخت برخورد کند و از کمیته داوران هم خلع شود.

نوری در پایان درباره خواسته‌اش از مسئولان تصریح کرد: سال‌هاست به ما ظلم می‌کنند و خودشان هم می‌دانند. دو بازی باقی مانده ان شاالله که شرافت را در نظر بگیرند و ما هم پیروز شویم.

وی با دعوت از هواداران استقلال برای حضور در استادیوم برای بازی هفته بیست و نهم این تیم مقابل گل گهر سیرجان  تاکید کرد: در حال حاضر فقط وقت حمایت است؛ همین. با توجه به مشکلات و شرایطی که از اول فصل داشتیم، تیم بسیار خوب کار کرده است. ما و حریف دو بازی باقی مانده داریم و باید آن را ببریم. هنوز امیدوار هستیم و من هم به ورزشگاه می‌روم تا از تیمم حمایت کنم. از هواداران هم می‌خواهم کنار تیم باشند و برای برد استقلال و قهرمانی ورزشگاه را پر کنند. هیچ چیز برای استقلال دور از دسترس نیست و باید امیدوار باشیم.

بخوانید:  در ووشو یک شاهکار بزرگ رقم خورد