عملیات اجرایی طرح گازرسانی به ۱۸ روستای منطقه تنگ تامرادی بویراحمد ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز شد که هم اینک و کمتر از یک سال فاز نخست آن در قالب ۶ روستا، ۱۲۰ خانوار وپوشش جمعیتی ۵۰۰ نفر امروز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۳ با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی استان به بهره برداری رسید.

احمدزاده عملیات اجرایی طرح گازرسانی به این روستاها شامل چاه پازنان، چشمه بلوطک، جهاد آباد چشمه تاکی، چشمه تاکی، چشمه سرخ دشت روم و مراد آباد شامل حدود ۲۰کیلومتر شبکه خط انتقال دانست و گفت: ظرف یک ماه و پیش از فصل زمستان گاز به درب منازل این روستاها می آید.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۸روستای تنگ تامرادی با اعتبار ۳۵۰میلیارریال به طول ۴۴کیلومتر از ۱۵ اردیبهشت امسال آغاز شد با بهره برداری کامل از آن تعداد ۲هزار و ۱۵۰نفر در قالب ۵۲۷خانوار از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام 



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمدزاده استاندار این استان در آیین گازرسانی به ۶ روستای منصور خانی دشت روم بویراحمد گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای طرح گاز رسانی این روستاها افزون بر ۹۰ میلیارد ریال بوده است.

احمدزاده تصریح کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد با پراکندگی و ویژگی های خاص توپوگرافی و شمار زیاد روستاها یکی از استان ها و مناطقی است که در کانون توجه دولتمردان سیزدهم و شخص رئیس جمهور قرار دارد.

افتتاح فاز نخست گازرسانی به تنگ تامرادی شهرستان بویراحمد/۱۲۰ خانوار گازدار شدند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: راهبرد و سیاست اصلی دولت رفع محرومیت از چره مناطق محروم و روستاها است.

وی بیان کرد: گازرسانی یکی از زیرساخت های اساسی و زیربنایی برای رونق و توسعه در سطح روستاها است که هم اینک در دستور کار جدی دولت و شرکت گاز استان قرار گرفته است.

بخوانید:  باید قوی تر شویم/ با تیم ملی تعامل می کنیم