عوامل «ضد» و «هناس» از تجربه ساخت آثارشان می‌گویند

انتهای پیام/





در همین راستا کارگاه انتقال تجربه فیلم سینمایی «ضد» با حضور امیرعباس ربیعی کارگردان، از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و کارگاه محمدرضا شفیعی تهیه کننده این اثر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛دومین کارگاه سومین دوره سلسله کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» که به همت سازمان سینمایی سوره و با هدف انتقال تجربه کارآمد و موثر به علاقه مندان سینما هفته گذشته با حضور بهروز افخمی آغاز به کار کرده است، چهارشنبه، پنجشنبه وجمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ دی ماه با اکران و حضور عوامل فیلم سینمایی «ضد» و «هناس» برگزار خواهد شد.

دومین کارگاه انتقال تجربه «از امروز» به پرداخت و حضور عوامل دو فیلم سینمایی «ضد» و «هناس» برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه انتقال تجربه فیلم سینمایی «هناس» نیز روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۰ تا ۱۳ با حضور محمدرضا شفاه تهیه کننده و کامران حجازی مجری طرح این پروژه و روز جمعه ۳۰ دی ماه با حضور احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی نویسندگان این پروژه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و حسین دارابی کارگردان این اثر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل مذکور برگزار خواهد شد.




|

عوامل «ضد» و «هناس» از تجربه ساخت آثارشان می‌گویند

لازم به ذکر است که اکران هردو فیلم «ضد» و «هناس» پیش از برگزاری کارگاه ها، از ساعت ۸ تا ۱۰ در محل سالن سوره برقرار است.

بخوانید:  گزارش خبرنگار اعزامی برنا به قطر/ مصدومیت نفس تیم ملی را گرفت

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از سومین دوره کارگاه‌های «از امروز» می‌توانند به سایت https://azemroozz.com مراجعه کنند.





منبع