غافلگیری سارق 30 میلیارد طلا در کرمان

فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی عامل زورگیری و سرقت 30 میلیارد طلای یک خانواده دستگیر و طلاهای مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.


آیا این خبر مفید بود؟

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این متهم در بازجویی های بعدی به انجام این سرقت و زورگیری اعتراف کرد و خوشبختانه در تحقیقات بعدی محل اختفای اموال مسروقه نیز کشف و بازگشت این حجم طلا و جواهرات به ارزش بالغ بر 30 میلیارد ریال به مالباختگان باعث خوشحالی زاید الوصف این هم استانی هایمان شد و خستگی 2 هفته تلاش شبانه روزی را از تن همکاران پلیس آگاهی زدود.

غافلگیری سارق 30 میلیارد طلا در کرمان

انتهای پیام





به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار “عبدالرضا ناظری” در تشریح این خبر بیان داشت: اوایل خرداد ماه سال جاری وقوع یک مورد سرقت از یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان به 110 گزارش و با حضور ماموران پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد سارق با بستن دست و پای صاحب خانه اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات و برخی وسایل گران قیمت این منزل کرده است.

اوافزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه جرم و پیجویی های بی وقفه ای که ظرف 2 هفته به صورت شبانه روزی جریان داشتند به دست داشتن یک متهم سابقه دار در این سرقت پی بردند و پس از واکاوی دقیق شواهد و مدارک موثق، این متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر کرمان شناسایی و دستگیر کردند.

بخوانید:  حق آلایندگی پارسیان را از پارس جنوبی می‌گیریم





منبع


|