فراجا در جای جای زندگی مردم حضور دارد

رحمتی اضافه کرد:ما نیاز به امنیت روانی داریم، زیرا امنیت فیزیکی با کوشش فراجا و سایر نیروهای مسلح فراهم است. 

وی با بیان اینکه امنیت روانی در مقطع کنونی بیشتر اهمیت دارد، ادامه داد: باید تلاش کنیم که در فضای مجازی نیز امنیت و احساس امنیت بیشتری محقق شود. 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مالک رحمتی  در دیدار فرماندهان انتظامی استان با وی افزود: هر گونه تلاش برای تسهیل ماموریت های فراجا نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است. 

وی با اشاره به اینکه هر چه از دستمان برآید برایتان انجام می دهیم، اما شما نیز قدر خودتان را بدانید، تشریح کرد: هر چند کاستی های هم وجود دارد، اما شما باید کارها و اقدامات تان را تبیین کنید. 

وی ادامه داد: باید اقدامات خود را دایم تبیین کنید تا هم مردم کارهای شما را ببینند و هم مسوولان نیازهای شما را بدانند. 

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه باید مرزمان را به یکی از پرترددترین مرزها تبدیل کنیم، افزود: جای بسی خوشحالی است که ایران اسلامی سربازان خوبی مثل شما در فراجا و دیگر نیرو های مسلح دارد. 



منبع

وی افزود: اگر می خواهیم در استان توسعه و سرمایه گذاری اتفاق بیفتد، پایه اش امنیت است؛ کاری که شما انجام می دهید، زمینه ساز امنیت می باشد که اهمیت آن در آستانه برگزاری انتخابات و ایام الله دهه فجر مضاعف است. 

وی همچنین با اشاره به هم مرز بودن آذربایجان شرقی با کشورهای همسایه گفت: مرز ما باید یک مرز حساس تلقی شود و مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم نقش بیشتری در تولید ثروت و تولید ناخالص ملی ایفا کنیم. 

بخوانید:  آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار می‌شود

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی بیان کرد: به اهمیت وظایف فراجا واقف هستیم و باید همه تلاش کنیم که نواقص این نیروی تلاشگر رفع شود. 

وی افزود: از شما که همانند هشت سال دفاع مقدس پای نظام و مردم ایستاده آید، قدردانی می کنم. 

انتهای پیام

وی خطاب به حاضران در دیدار اضافه کرد: اقتدار نظام در درون کشور در دستان شماست و مردم همیشه شما را می بینند.