فراهم بودن بستر مناسب در شهرک‌های صنعتی برای جذب سرمایه گذاران خارجی

در این بازدیدها که مدیران ارشد این کارخانجات و نیز مسولان  استان گواندوگ حضور داشتند، بر انتقال تکنولوژی و فناوری این کارخانجات  به واحدهای صنعتی داخلی و نیز فراهم شدن  بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری و راه اندازی خطوط تولید بویژه صنایع فناوری بالا در شهرک های صنعتی کشور تاکید شد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در این بازدیدها بر ضرورت بسترسازی برای انتقال دانش و فناوری برای تحول در بخش صنعت تاکید کرد و گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در چارچوب ماموریت‌ها و رسالت‌های خود حمایت های لازم را انجام می دهد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه  کشورمان در حوزه‌های دانش بنیان از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و  نرخ رشد بالا است، گفت:  در مجموعه شهرک‌های صنعتی نیز بسترهای لازم برای استقرار واحدهای دانش بنیان تولید محور فراهم شده و روند استقرار این واحدها در سال گذشته شتاب گرفت.


|





منبع

“علی رسولیان” با بیان اینکه انتقال فناوری برای بهبود عملکرد یک بنگاه تولیدی یک ضرورت انکار ناپذیر است گفت: یکی از اهداف حمایت از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاههای خارج از کشور همین موضوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی رسولیان مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، در ادامه برنامه‌های سفر به چین با همراهی “سیدمصطفی هاشمی” مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از چهار واحد تولیدی و صنعتی در زمینه‌های تولید باتری های لیتیومی ، انواع لامپ‌های روشنایی و تجهیزات برقی جهت استفاده در منازل، فروشگاه‌ها، کارخانجات و اماکن عمومی  در شهر های گوانجو و جونگ شن در استان گواندوگ چین بازدید کرد.