فراهم کردن تمهیدات براى سفر ایمن زائران اربعین حسینى و مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرپرست این اداره کل گفت: با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینى همچنین پیاده روى زائران امام رضا (ع) به سوى مشهد مقدس باید تمهیدات لازم در محورهاى استان به نحو احسن انجام شود.

 فراهم کردن تمهیدات براى سفر ایمن زائران اربعین حسینى و مشهد مقدس

معاون حمل و نقل اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان نیز با اشاره به گردهمایى بزرگ شیعیان در اربعین حسینى تصریح کرد: تمامى ناوگان حمل و نقل عمومى باید در اختیار زائران باشد ضمن این که در هر یک از اداره هاى شهرستان ها یک رابط حمل و نقل منتخب شده است.

محمد مشترى افزود: در این خصوص باید مواردى از جمله بازسازى حریم، تابلو و علائم، مسیرهاى حرکت زائران پیاده و اتوبوس ها بررسى و کم و کسرى ها برطرف شود.

سعید سبحانى با بیان این که صورت وضعیت دربستى در این ایام ممنوع است، افزود: از ۱۵ ماه جارى صورت وضعیت فقط به روز فروخته مى شود.

وى از ثبت نام ۱۷ هزار زائر در سامانه سماح خبر داد که از این تعداد ۱۰ هزار نفر ثبت نام خود را قطعى کرده اند و گفت: با توجه به این که استان در مسیر پیاده روى زائران مشهد مقدس در ایام شهادت امام رضا (ع) قرار دارد باید سمت چپ محور از جنگل گلستان تا انتهاى حوزه استحفاظى فاروج، تیغ زنى انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

|