فرصتی برای استعداد یابی فیلمسازان نوجوان


|

وی ادامه می‌دهد: آشنایی با نوجوانانی از شهرهای مختلف و حتی دور و مناطق شاید کم برخوردارتر در المپیاد فیلمسازی تجربه درخشانی را برای نوجوانان ثبت می‌کند و آینده سینما را می‌سازد. همچنین شرایط عادلانه‌ای را برای برخورداری از آموزش برای بچه‌ها فراهم می‌کند. وقتی در المپیاد اول شرکت کردم ۱۶ سالم بود و دو سال قبل از آن نیز در کلاس‌های انجمن سینمای جوانان ایران دوره دیده بودم. من از انجمن قم در المپیاد شرکت می‌کردم و یک فیلم کوتاه نیز برای پایان دوره فیلمسازی انجمن ساخته بودم که آن را به المپیاد فرستادم.

بخوانید:  به جز دریاچه آزادی جایی برای تمرین نداریم/کسب سهمیه المپیک مستلزم امکانات است

ولی با بیان پیشنهاداتی به المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران عنوان می‌کند: به نظرم حمایت از فیلمنامه‌های بعدی بچه‌های بااستعداد المپیاد اهمیت زیادی دارد که خوشبختانه قرار است این اتفاق از این دوره بیافتد. چراکه ما آن زمان وقتی از سن نوجوانی گذر کردیم و وارد فضای حرفه‌ای و پیچینگ طرح‌هایمان شدیم، دیگر چندان اهمیتی به اینکه المپیادی بودیم، داده نشد. المپیاد صرفا یک جشنواره نیست و بچه‌ها باید بعد از برگزاری آن به طور مستمر در ارتباط با آموزش و کار تجربی باشند.

فرصتی برای استعداد یابی فیلمسازان نوجوان

وی درباره مسیر کاری خود از المپیاد اول تا امروز می‌گوید: فیلمسازی کار بسیار سختی است و من خوشبختانه با وجود همین سختی‌ها توانستم دو سه فیلم بسازم که یکی از آن‌ها فیلم «چشم» بود و در جشنواره‌ای داخلی جایزه هم گرفت. همچنین از جشنواره‌هایی دیگر نیز جایزه گرفتم و امروز در حوزه فیلمنامه نویسی و فیلمسازی بیشتر فعالیت دارم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  مراسم ترحیم همسر رئیس کمیته امداد برگزار شد