فرمانداران برای توسعه و حل مشکلات بیش از گذشته از دیدگاه های نخبگان و کارشناسان محلی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که دشمن سرمایه اجتماعی نظام را دستخوش ضعف قرار دهد بنابراین باید خودمان کارهای مفید انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.

به گزارش خبرگزاری‌برنا ز اصفهان، استاندار اصفهان نشست با فرمانداران استان اصفهان در محل اردوگاه شهید بهشتی افزود: در این زمینه نیاز است جلساتی برگزار شود و گفتگوی رودررو و اخذ دیدگاه ها می تواند بسیاری از راهکارهای مفید را پیش روی مدیران مناطق قرار دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر جلساتی با ائمه جمعه و جماعات و دیگر معتمدان می‌تواند مفید باشد.





منبع

وی همچنین با اشاره به نزدیکی ماه های محرم و صفر اضافه کرد: در این زمینه باید جلساتی با رؤسای هیئت‌های مذهبی برگزار شود زیرا حکومت اسلامی حکومتی برگرفته از محرم و صفر است و بی‌شک توان مردمی است که پشتیبان آن خواهد بود.

استاندار با بیان این که دشمنان به دنبال کم جلوه دادن دستاوردهای نظام هستند خاطرنشان کرد: آنان با استفاده از رسانه های مجازی و ماهواره ای سعی می کنند کارهای خوب انجام شده را ضعیف جلوه داده و نظام کنونی را ضعیف و ناتوان نشان دهند.

استاندار اصفهان با اشاره به این که فرمانداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها هستند گفت: بنابراین باید منویات و تصمیماتی که در سطح کلان کشور و در دولت برنامه ریزی و تبیین می شود به خوبی در مناطق اجرایی شود برای مثال در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری همانطور که در استان جلسات مستمر برگزار می‌ کنیم نیاز است که در شهرستان ها نیز پیگیری لازم مد نظر قرار گیرد.

بخوانید:  آغاز بارش باران در کشور از امروز

|