فرماندار رودبار :پروژه ملی آزادراه رشت-قزوین به زودی به بهره برداری خواهد رسید

عموپور تصریح کرد: باقیمانده تکمیل آزادراه رشت – قزوین، بطول ۸ و نیم کیلومتر که از دولت‌های گذشته نا تمام مانده بود، با پیگیری‌ها جهادی دکتر عباسی استاندار گیلان، این پروژه ملی تکمیل شد و به زودی با دستان مبارک حضرت آیت الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری به بهره برداری خواهد رسید.

جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان در جریان بازدید از پروژه درحال اتمام آزادراه رشت-قزوین، از این پروژه ملی بهمراه طهمورث عموپور مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار گزارش خبری تهیه کردند و در پایان کار باحضور در فرمانداری شهرستان رودبار با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار شهرستان رودبار عملکرد جهادی و قابل تحسین دولت سیزدهم در شهرستان رودبار را به سمع و نظر اصحاب رسانه استان گیلان رساند.
انتهای پیام/

فرماندار رودبار :پروژه ملی آزادراه رشت-قزوین به زودی به بهره برداری خواهد رسید

فرماندار رودبار :پروژه ملی آزادراه رشت-قزوین به زودی به بهره برداری خواهد رسید



منبع

وی افزود: دولت سیزدهم، دولت صادق است و برای مرتفع کردن مشکلات مردم تمام تلاش و توان خود را بکار بسته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ طهمورث عموپور مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار، ظهر امروز (چهارشنب i) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دولت کریمه حضرت آیت الله رئیسی، هر وعده‌هایی که داده، عملی کرده است.

وی اذعان داشت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی، رسانه ندارد شما اصحاب رسانه پرتلاش میتوانید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عملکرد شایسته دولت کریمه را انعکاس دهید.

مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران با چشم بینا و زبان گویای خود میتوانید نقد منصفانه داشته باشید و تا حصول نتیجه بابت مشکلات از مسئولان مطالبه گری کنید.

بخوانید:  دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت_ ایمان سبز شیراز