فرماندار فهرج: محور فهرج – زاهدان بیشترین بار ترافیکی را دارد/برای ارتقای راه‌های فرعی روستایی باید تلاش بیشتری شود

فرماندار فهرج اضافه کرد: طی ۸ ماه گذشته ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و در این راستا حدود ۳۰ کیلومتر دیگر نیاز مبرم داریم.



وی همچنین با اشاره به کمبود ماشین آلات راهداری اظهار کرد: در صورتی که ماشین آلات شرق استان را به مدت ۲ هفته در اختیار داشته باشیم در بحث شانه های خاکی و تیغ زنی راه ها عملکرد خوبی میتوانیم به مردم ارائه بدهیم.

وی افزود: محور فهرج – زاهدان و بالعکس از مسیرهای پرتردد است و در طول سال به ویژه ایام اربعین و سالروز شهادت سردار دل‌ها بیشترین بار ترافیکی را دارد.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

سعیدنیا در ادامه با اشاره به رقم خوردن ۶۶ درصد حوادث شهرستان فهرج در مسیرهای روستایی بیان کرد: در تصادفات محورهای روستایی ما طی ۲ ماه اخیر ۷ نفر جان باخته اند که میطلبد نسبت به ارتقای راه های فرعی روستایی تلاش بیشتری شود.


فرماندار فهرج: محور فهرج - زاهدان بیشترین بار ترافیکی را دارد/برای ارتقای راه‌های فرعی روستایی باید تلاش بیشتری شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین افتتاح پاسگاه پلیس راه فهرج – زاهدان با تاکید بر ضرورت راه اندازی پاسگاه پلیس راه در این شهرستان گفت: حضور پلیس در محورها کاهش تصادفات را به دنبال دارد.

بخوانید:  آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گیلان 7 اسفند 1401

سعیدنیا در ادامه با قدردانی از مساعدت و همکاری رییس پلیس راه فراجا، فرمانده انتظامی استان، رییس پلیس راه شمال استان، مدیرکل راهداری، شورای تامین، شورای اداری، شورای ترافیک، شهردار و شورای شهر و مردم عزیز خواستار قرار گرفتن تمامی حوزه سرزمینی فهرج تحت نظر پلیس راه این شهرستان و استقرار ایستگاه پلیس راه در بخش نگین کویر شد.


آیا این خبر مفید بود؟





منبع