فصل تابستان بهترین فرصت برای افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی است

فصل تابستان بهترین فرصت برای افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی است

فصل تابستان بهترین فرصت برای افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی است

پاکدامن یادآورشد: در پایان سه ماه تابستان و رقابت در مدارس می توانیم به نتایج خوبی برسیم و دستاورد ارزشمندی در شناسایی استعدادها داشته باشیم.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: ترویج فرهنگ توسعه ورزش و اخلاق در میادین بایستی جدی گرفته شود تا نسل سالمی را تربیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست مشترک روسا، نواب رئیس هیئت های ورزشی استان قزوین عصر سه شنبه با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی استانداری، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در سالن باغستان برگزار شد. 

وی اظهارداشت: بایستی از ظرفیت کرسی های ملی استفاده کنیم و بانوانی که در حوزه های کمیته های  فنی و داوری عضویت دارند مورد توجه قرار گیرند و از کرسی های ملی در فدراسیونها استفاده بیشتری شود.

معاون بانوان اداره ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در تکواندو عملکرد خوبی در المپیاد داشتیم و باید رشته های دیگر هم فعال شود لذاتوصیه می کنیم هر رویدادی را برگزار می کنید ما را مطلع کنید و مستند سازی و تهیه فیلم و عکس را هم جدی بگیرید.

وی اضافه کرد: لازم است المپیاد بانوان جدی گرفته شود و مدال آوران و قهرمانان رشته های مختلف مورد حمایت قرار گیرد زیرا در رشته های دوچرخه سواری و قایقرانی مدالهای خوبی گرفتیم و امسال هم می توانیم مدال های خوش رنگی را توسط بانوان کسب کنیم.

پاکدامن گفت: در بخش تیمی بانوان فقط هاکی رتبه کسب کرده که باید رقابت های تیمی را تقویت کنیم لذا بایستی از امروز رقابتهای شهری و روستایی را جدی بگیرید. 

بخوانید:  وضعیت عجیب استقلال و پرسپولیس؛ نفس به نفس در همه رده‌ها!

پاکدامن اضافه کرد: بر اساس برنامه بایستی ۱۰ درصد جمعیت استان بیمه ورزشی شوند و سه ماهه تابستان بهترین فرصت برای جذب ورزشکار و افزایش بیمه شدگان است.

انتهای پیام



منبع

وی بیان کرد: بیشترین ظرفیت برای شناسایی استعدادهای ورزشی در فصل تابستان است و باید از مربیان زبده استفاده و گروههای پایه را تقویت کنیم تا نتایج برنامه های تابستان مثبت شود.

ندا پاکدامن معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این نشست اظهارداشت: روسای هیئت ها در فصل تابستان بایستی به مواردی توجه کنند و کیفی سازی فعالیتهای ورزشی در مدارس و کانون ها و اماکن ورزشی را جدی بگیرند.