فوتبال باید به دوران اوج خود برگردد/ سند توسعه فوتبال استان تدوین خواهد شد


|





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

سراجی در پایان در خصوص تیم شمس‌آذر گفت: شمس آذر تیمی بابرنامه و منسجم از بخش خصوصی است و مالکینش از مدت‌ها پیش هزینه‌های قابل توجهی تقبل کردند. آن‌جا عضو هیات مدیره بودم اما حالا بخاطر انتخابات استعفا دادم. از سرمربی تیم سعید دقیقی تشکر می‌کنم.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون در خصوص جدایی از مجمع توضیح داد: من در انتخابات از نفرات اصلی ریاست بودم به یکباره مسیرمان تغییر کرد. با کسی عهد اخوت نبستیم و اگر کسی در چهارچوب قانون در مسیر اساسنامه فدراسیون حرکت نکند، نمی‌شود. باید پای فوتبال بایستیم. فوتبال بزرگتر از آن است که کارهای کوچکی در آن انجام دهیم. غیر از این نبود که گفتم به قانون رجوع شود.

وی در خصوص برنامه‌های خود عنوان کرد: قبل از هر چیزی باید ظرفیت‌های هیات فوتبال را بشناسیم. این فوتبال باید به دوران اوج خود در در هه ۶۰ و  ۷۰ برگردد. به این منظور باید سند توسعه فوتبال استان تدوین شود. با کمک خبرگان و پیشکسوتان باید نظرات تجمیع شود و سند توسعه ایجاد شود. این سند نقش دانای کل استان را ایفا خواهد کرد. سیستمی ایجاد می‌شود که آن سمت و سوها را تعیین می‌کند. امضاهای طلایی و قائل به فرد بودن تصمیمات یا دیدارها از بین خواهد رفت. این سیستم در ۳ بخش بند مدت، مین‌مدت و کوتاه مدت مشکلات را شناسی می‌کند. باید در سند برای مدارس فوتبال استانداردسازی و مهارت‌سازی کنیم تا برای فوتبال تهران کاری اساسی انجام شود.

بخوانید:  اشک شوق و خوشحالی پورعلی‌گنجی بعد از گل دوم ایران و صعود به نیمه نهایی


وی افزود: صعود شمس آذر به لیگ با انتخابات هیات تهران همراه شد. با مشورتی که با اهالی فوتبال داشتم متقاعد شدم تا در انتخابات هیات فوتبال شرکت کنم. امیدوارم بتوانم اتفاقات خوبی رقم بزنم. رقیبی ندارم و همه رفیقیم. اساسنامه اجازه نمی‌دهد هیات مدیره یک باشگاه در هیات  فوتبال استانی باشد و به همین دلیل از شمس آذر استعفا دادم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف