فوتبال ملی می‌تواند با قلعه‌نویی رشد کند/ آینده استقلال روشن است





منبع


|

امین امینی‌فر: فوتبال ملی می‌تواند با قلعه‌نویی رشد کند/ آینده استقلال روشن است

امین امینی‌فر، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: ساپینتو پس از گذشت زمان بر تیم مسلط شده و شناخته بهتری پیدا کرده است. او از نظر اخلاقی و بازی گرفتن از بازیکنان پیشرفت کرده. به طور مثال ارسلان مطهری در ابتدای فصل فرصت بازی پیدا نمی‌کرد و حتی صحبت‌هایی درباره جدایی‌اش مطرح شد اما حالا جزو مهره های ثابت تیم است. استقلال از لحاظ سازماندهی تیمی بسیار خوب شده و مدرن‌تر بازی می‌کند.

بخوانید:  برپایی جشن وصال 220 زوج گیلانی در هفته ازدواج

وی در خصوص روند استقلال ادامه داد: فکر می‌کنم استقلال در ۵ بازی اخیر بسیار کامل‌تر از قبل شده. هم از نظر مدل بازی و هم از نظر تاکتیکی. رضاوند مقابل فولاد در جریان بازی نبود و مهری در تیم جا افتاده. آینده این تیم روشن است و اگر اعتماد و حمایت مناسبی داشته باشیم استقلال فصل آینده صد در صد قهرمان خواهد شد.

انتهای پیام//


روند استقلال منجر به قهرمانی می‌شود؟ پاسخ امینی‌فر این‌گونه بود: صددرصد. بازی‌های سپاهان به مراتب آسان‌تر از استقلال است اما فکر می‌کنم استقلال با ادامه دادن همین روند می‌تواند قهرمانی کسب کند. نمره قبولی به ساپنیتو می‌دهم؟ بله. تنها مشکل عدم آرامش کنار زمین بود. حالا نمی‌گویم عالی شده اما خیلی نسبت به اوایل فصل بهتر شده است. اگر او کنار زمین آرامش داشته باشد و به شاگردانش منتقل کند، استقلال می‌تواند قهرمان شود.

امینی‌فر درباره انتخاب قلعه‌نویی برای نیمکت تیم ملی گفت: امیر قلعه نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است. صحبت‌هایی هم در این دوران مطرح شد که دور از ادب بود. نمی‌شود ۴ سال سرمربی بود و آن‌حرف‌ها را درباره قلعه‌نویی زد. ایشان پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و تجربه مربیگری را دارد. هرچند که آن زمان فرصت کافی داده نشد. فکر می‌کنم با توجه به بازیکنانی که داریم، فوتبال ملی‌مان می‌تواند با او رشد کند و به موفقیت برسد.