فوتبال پرتغال با کیفیت است، مربیانش هم همین‌ طور/ رضایی و کریمی می‌توانند در استقلال بدرخشند

چپ‌پای اسبق استقلال در ادامه افزود: در سمت چپ سلمانی و جلالی عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و هر زمان در بازی‌ بودند عالی کار کرده‌اند. شاید ستاره و در حد تیم ملی نبوده‌اند اما همیشه موفق و مفید بوده‌اند.  در پست‌های دیگر به طور مثال باید به کاوه رضایی اشاره کنم که در اروپا تجربه بسیار خوبی پیدا کرده و می‌تواند به استقلال کمک کند. او هنوز که هنوز است می‌تواند در این تیم بدرخشد. علی کریمی فوتبال خوب و تماشاگرپسندی به نمایش می‌گذارد. هواداران هم او را دوست دارند. به خاطر مصدومیت‌ها اندکی از تحرکش کم شده. تجربه خوبی هم در ترکیه به دست آورده. این دو بازیکن قطعا در شرایط موجود می‌توانند به استقلال کمک کنند و ستاره آبی‌پوشان شوند.

در گفت و گو با برنا مطرح شد





منبع

یوسفی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: وقتی از همان ابتدا انتخاب مربی با چالش توام بود در فصل نقل و انتقالات هم این تیم دچار نوسان خواهد شد. تا امروز چند بازیکنی که انتخاب شده‌اند بازیکنانی بد نیستند اما ستاره نبوده‌اند و این تیم نیاز به تقویت دارد. در خصوص بازیکن‌های خارجی هم با توجه به شرایط موجود باشگاه باید انتخاب دقیقی داشته باشد.

تحلیل یوسفی از لیگ بیست‌ودوم این‌گونه بود: اتفاقات بعد از قهرمانی در لیگ باعث شوک به هواداران استقلال شد اما اعتقادی به نگران‌کننده بودن هفته‌های اول ندارم. هنوز تیم‌های لیگ برتری آن‌چنان فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند. دو هفته پرتنش در باشگاه گذشته و هنوز به طور مثال تکلیف کاپیتان تیم مشخص نیست اما اوضاع آن‌چنان بد نیست. این تیم سیر طبیعی‌اش را سپری می‌کند و جای نگرانی نیست. درست است که تیم پرسپولیس چند بازیکن درجه یک گرفته اما هواداران استقلال اصلا نگران نباشند.

بخوانید:  راهپیمایی میلیونی در یمن

521