فولاد- الهلال؛ زورآزمایی با قهرمان آسیا بدون حضور نکونام

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

از ساعت ۲۱:۳۰ امشب دو تیم فوتبال الهلال عربستان و فولاد ایران برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم رقابت می‌کنند.

پیشتر این دو تیم در سال ۲۰۱۵ (۹۴) در چهارچوب دور گروهی لیگ قهرمانان رو در روی هم قرار گرفتند که دیدار رفت با تساوی ۰-۰ به پایان رسید و در دور برگشت الهلال ۲-۰ رقیب را شکست داد.

الهلال در ۴ بازی آخر در تمام رقابت‌ها تنها یک شکست داشته که مقابل رئال مادرید بوده است. ۳ بازی دیگر مقابل الاهلی امارات، فلامینگو و ویداد کازابلانکا با پیروزی برای آن‌ها همراه بوده. پنجمین حریف آن‌ها از پنجمین کشور متفاوت است و روی کاغذ شانس برد بیشتری دارند اما اگر فولاد بازی تخریبی و دفاعی همیشگی‌اش را انجام دهد، قطعا الهلال روز سختی خواهد داشت.


فولاد- الهلال؛ زورآزمایی با قهرمان آسیا بدون حضور نکونام

فولادی‌ها به طور کلی فصل را خوب شروع نکردند و حالا رتبه خوبی هم در جدول ندارند اما لیگ قهرمانان می‌توانست شروعی دوباره برای این تیم باشد و در آسیا بدرخشند. اولین دیدار آن ها هم در لیگ قهرمانان آسیا با برد توام شد اما از لحظه سوت داور حاشیه بود که اطراف فولاد جولان می‌داد. هنوز کسی دلیل اصلی استعفای نکونام را متوجه نشده و منطقی نیست به واسطه مشکلات در اولین دیدار لیگ قهرمانان حضور داشته باشید اما در بازی ۳ روز بعد خیر. به همین دلیل هم واکنش‌ هواداران نسبت به جدایی او به شدت منفی بوده است.

بخوانید:  درباره عضویت در FATF هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نظر نکرده‌ایم


|