فکر کرده‌ بودند شرکت بورسی شرکت «بوسی» است/ گفتند با مجیدی مذاکره خواهم کرد تا تمرکز تیم به هم بخورد

– بعد از باخت، دشمن فشار ایجاد کرد که ساپینتو عوض می‌شود. موضع من حمایت از ایشان است و با ایشان پیش می‌رویم.

– ارسلان مطهری وقتی من آمدم، یک ریال هم نگرفته بود.

– ما با خرید یکی دو بازیکن می‌توانیم تیم را بالانس کنیم.

– مشکلات مالی زیادی داریم ولی هراسی نداریم. آبی ریخته و ما با قاشق درحال جمع کردن آن هستیم.

– می‌گویند ما حساب را خالی کرده‌ایم. درحالی که از ۳۵۰ میلیاردی که در حساب بوده، ۲۵۰ میلیارد برداشته‌اند. تیم ۲۳ درصد گرفته بود به صورت میانگین و من این عدد را به ۵۵ درصد الی ۶۰ درصد رساندم.

– من به خاطر کار پین می‌خواستم این روزها به دوبی بروم ولی شایعه کردند که من برای مذاکره با محیدی به امارات می‌روم و من برای اینکه ذهن مربی‌ام بهم نریزد، به سفر نرفتم.

– دکتر قربان‌زاده می‌گوید ۲۴۰ میلیارد تخلف در اینجا شده است. بعد می‌گویند ما ۴۰۰ هکتار زمین گرفته‌ایم. کجاست این زمین؟ من پیگیری کردم هیات مدیره آن زمین منکر شد. آن فرد قطری هم منکر آن ادعاها شده است. وزیر این همه کمک کرده و شما ۷۰۰ میلیارد هزینه کرده‌اید و پول هیچکس را هم نداده‌اید. نه مربی نه بازیکن و نه هتل پول نگرفته‌اند. ما ته چاه هستیم و چگونه می‌گویید ما باشگاه را به اوج رساندیم؟

– من وظیفه دارم به عنوان یک مدیر در کارهای علمی و پیشرو قدم بردارم. من امروز می‌خواهم بگویم که به زودی استقلال دارای یک بانک می‌شود و هواداران از آن می‌توانند استفاده کنند. طرح‌هایی مثل توکن هواداری، استادیوم مجازی و … در دستور کار ماست. من با چهار بانک صحبت کرده‌ام. اگر عمرم کفاف دهد، با یکی از این بانک‌ها قرارداد خود را می‌بندیم.

– دیدید عربستان موفق شد آرژانتین را شکست دهد ولی آرژانتین در نهایت قهرمان شد. ما نباید با یک برد و باخت پشت تیم خود را خالی کنیم. سرمربی تیم مورد حمایت کامل ماست و دیدید که اعضای هیات مدیره و خود من هم حمایت کامل خودمان از ایشان را اعلام کردیم.

بخوانید:  بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول

– جدا از سایر پول‌هایی که آوردیم، تاکنون حدود چهل میلیارد درآمدزایی از طریق همراه اول، بانک شهر و … ایجاد کرده‌ایم و ان‌شاءالله طی ۱۰-۱۵ روز آینده  بتوانیم قرارداد اسپانسری خوبی هم ببندیم.

– فکر می‌کنند شرکت بورسی، شرکت بوس است و مدام به این و آن بوس می‌فرستند. اگر این حرف‌های بی ربط ادامه پیدا کند، مجبورم مطالب دیگری را بیان کنم.

– شما وقتی ۷۰۰ میلیارد خرج می‌کنید و ۶۰۰ میلیارد تعهد هم ایجاد کرده‌اید یعنی ۱۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اید. کل مدیران تاریخ استقلال روی هم چنین رقمی هزینه نکرده‌اند.

 





– شب قبل از سوپر جام، ساعت ۱۲ شب دوستی به من زنگ زد و گفت سرمربی گفته پولم را نگرفته‌ام و نمی‌آیم. صبح از دوستان پول قرض گرفتم و در فرودگاه به او پول دادم. یک دوستی که با من از صبح تا شب بود، وقتی برگشتیم تهران، تازه به من گفت که دستیار ساپینتو نمی‌تواند از کشور خارج شود و با کمک سردار ذوالقدر آن وقت شب مسئله را حل کردم.

انتهای پیام//

– می‌گویند تیم را بعد از ۹ سال قهرمان کرده‌اند. آن تیم را آقای مددی بسته که قهرمان شده است. من صد عدد چک از همین آقایان را پرداخت کرده‌ام.

– می‌گفتند ۵۰۰ میلیارد از تبلیغات محیطی می‌آوریم ولی ۱۰۰ میلیارد در آمده و از آن طرف ۹۰ میلیارد به سازمان لیگ بدهکاریم. من اگر تا عید ۲۳۰ میلیارد پول ندهم، مشکلات دیگری هم خواهیم داشت.

– من فیلم کمپ را به شما نشان می‌دهم که روز اول چگونه بوده و اکنون چگونه است. زمین چمن کچل بود و آن را ترمیم کردم.

– بعد از جدایی من از استقلال، گفتند که من بدهی آوردم ولی هیچکس کمپ ناصر حجازی را نمی‌بیند که امروز بیش از هزار میلیارد قیمت دارد. می‌گویند کسی هم هست که در اتاقش زده که ۳۰۰ میلیارد به استقلال می‌آورم. همین آدم ۲۰۰ میلیارد بدهی ایجاد کرده است. کسی که می‌تواند مناظره کند، من حاضر هستم رو در رو با او بحث کنم. متاسفانه فضای بدی شده است.

بخوانید:  کره شمالی یک موشک بالستیک دیگر شلیک کرد

– الان ما بالاترین مبلغ پرداختی را در تیم‌های لیگ برتری داریم.

– من به نظر آقای ساپینتو در خصوص آمانوف و سایر بازیکنان احترام می‌گذارم. شاید در آینده آقای ساپینتو از او استفاده کند. ما باید در مسائل فنی به سرمربی احترام بگذاریم.

– ما کار خود را درباره محبی کرده‌ایم. از زمان حضور من حداقل هیچ قصوری نشده است. مسئله او ارتباطی به پنجره نقل و انتقالات ما ندارد.

– روزی که من آمدم، کمپ وضعیت خرابی داشت. من رفتم که آنجا را بسازم. اتاقی که مد نظر من بود را ظاهرا قبلا قولش را به ساپینتو داده بودند و من گفتم که از این موضوع اطلاع نداشتم و از این جهت مشکلی نیست. تا پانزده روز دیگر سالن بدنسازی و کافی‌شاپ ما هم در آنجا آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرعامل فعلی تیم استقلال در یک برنامه تلویزیونی شرایط آبی پوشان را توضیح داد. بخش‌هایی از حرف‌های فتح‌الله‌زاده به شرح زیر است:

– می‌گویند هزار میلیارد آورده‌ایم. بله شما هزار میلیارد بدهی ایجاد کرده‌اید. بمب ترکاندن هنر می‌خواهد. بمب ترکاندن با آمدن مجیدی، رحمتی، خسرو، نکونام، هاشمی‌نسب و… رقم می‌خورد. بله بمب در باشگاه ترکانده‌اید که این همه بدهی ایجاد کرده‌اید.

– ان‌شاءالله تا ۱۰ روز آینده به دوبی می‌روم تا پنجره باز شود. الان برای طلب پین و میلیچ پنجره ما بسته است.

– من از روزی که آمدم به کادرفنی و بازیکنان پول داده‌ام. ۴۵۰ هزار دلار به کادرفنی داده‌ام. رفتم ترکیه و پول اللهیار را گرفتم و پخش کردند که من برای پروژه خانه‌ام به آنجا رفتم در حالی که من در خارج از کشور هیچ ملک یا چیزی دیگر ندارم.

– هتل به من گفت که پول هتل ساپینتو دو میلیارد شده و ایشان را راه نمی‌دهیم. ما ماساژور در تهران نداریم که از شهرستان بیاوریم و ماهی ۱۳۰ میلیون هزینه اتاق ماهانه آن‌ها باشد؟ فارغ از هزینه خشک‌شویی و سایر هزینه آن‌ها. یا فردی آمده و می‌گوید من ۲۵ میلیون به عنوان راننده فلانی حقوق می‌گیرم.

بخوانید:  متولدین این ماه های سال موذی‌تر هستند!

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

– متاسفانه عده‌ای از بیرون، ذهنیت ساپینتو را خراب می‌کنند. به دروغ به او گفته بودند که من می‌خواستم او را بردارم که هیات مدیره نگذاشته است. دیدید که هیات مدیره هم گفت در این رابطه من اختیار تام دارم و موضع من حمایت از سرمربی است.

– من گپ و گفتی با ساپینتو دیروز داشتم. من نگذاشتم او به هیات مدیره بیاید تا جلوی شایعات و دروغ‌ها را بگیرم. زشت است با یک باخت بگوییم مربی را عوض می‌کنیم. تیم‌ها دچار افت می‌شوند و این طبیعی است و باید کمک کنیم تیم به روزهای خوب برگردد.

– بازیکنان ما بسیار با شرف و با وجدان هستند. من وقتی آمدم به بازیکنان قول دادم که پولشان را بدهم. ۲۵ روز وقت گرفتم و آن مدت برایم جهنم بود. این بچه‌ها برای ما سوپرجام گرفتند. من مطمئنم که بازیکنان ما روز پنجشنبه جبران می‌کنند و از هواداران دلجویی می‌کنند. باید به بازیکنان کمک کنیم از این شرایط روحی خارج شوند.

– من در شرایط سختی باشگاه را گرفتم و همه باید کمک کنند. باید پول بزرگی را تا عید تامین کنم. باید با کمک هواداران به تیم روحیه دهیم تا روز پنجشنبه موفق به شکست تراکتور شویم.


آیا این خبر مفید بود؟

– من یک میلیارد و دویست میلیون تومان در هر ماه صرفه‌جویی کرده‌ام. قطعا این روند را هم ادامه می‌دهم. مالیات را هم کم کرده‌ام.

– همه می‌دانند تیم ما کامل نیست. بازیکنان خوبی داریم ولی نواقصی هم داریم. نمی‌توان همه فشار را به ساپینتو گذاشت. چند بازیکن ما آسیب دیده هستند.

– قایدی پایان فصل قراردادش تمام می‌شود. دوستان به عهد خود در خصوص او عمل نکرده‌اند. درباره او هم به امارات می‌روم.