فینالیست‌های مسابقات اسکواش آقایان گرگان جونیور مشخص شدند



به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی اسکواش آقایان گرگان جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱،۱۳،۱۵،۱۷،۱۹ پایان یافت و نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال امیر عطا محجل فرید توانست با نتیجه ۳ بر ۰ از سد محمد رادین عبدالهی عبور کند و به فینال راه پیدا کند، همچنین در همین رده سنی مصطفی احراری ۳ بر ۰ از سد امیر حسن نظری عبور کند و فینال این رده بین امیر عطا محجل فرید و مصطفی احراری برگزار شود.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز توانست ۳ بر ۱ از سد امیر مهدی خراشادی زاده بگذرد و راهی دیدار فینال شود، در دیگر مسابقه این رده سنی سامیار صفری و آرین عباسی به مصاف یکدیگر رفتند که سامیار صفری موفق شد ۳ بر ۰ حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود و فینال این رده سنی بین امیر رضا الوانساز و سامیار صفری برگزار خواهد شد.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال علی رحیمی و آریا عمودی نژاد با هم به رقابت پرداختند که در پایان رحیمی موفق شد در نتیجه ۳ بر ۰ رقیب خود را شکست دهد و راهی فینال شود، و نیز در دیگر بازی این رده سنی یوسف قرشی و رایان گلابیان به مصاف هم رفتند که قرشی موفق شد ۳ بر ۰ از سد گلابیان بگذرد و دیگر فینالیست این رده شود و بنابر این فینال این رده سنی بین علی رحیمی و یوسف قرشی خواهد بود.

بخوانید:  قایدی-یامگا-محبی؛ مثلث خوشبختی استقلال

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باربد چاوشی و آرین جعفر طیار به مصاف یکدیگر رفتند که چاوشی موفق شد در ۳ بر ۲ از سد جعفر طیار بگذرد و در دیگر بازی این رده نیز صالح آخانی و فرزاد حق خواه با هم به رقابت پرداختند که آخانی موفق شد ۳ بر ۱ حق خواه راشکست دهد و فینال این رده سنی بین چاوشی و حق خواه برگزار خواهد شد.

در رده سنی کمتر از ۱۹ سال عرفان مهدی پور و امیر حسین رضا زاده به مصاف هم رفتند که مهدی پور موفق شد ۳ بر ۱ از سد رقیب خود بگذرد و در دیگر بازی این رده سنی محمد چنگانیان و سید مبین سیدان به مصاف یکدیگر رفتند که چنگانیان موفق شد در سه ست متوالی از سد سیدان بگذرد، بنابر این فینال این رده سنی بین عرفان مهدی پور و محمد چنگانیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع