فینالی در مرحله یک‌هشتم نهایی/ عصرانه زمستانی به صرف ال‌کلاسیکو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ ورزشگاه نقش جهان اصفهان عصر امروز میزبان یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی است؛ جایی که سپاهان اوج گرفته ژوزه مورایس پرتغالی در هفته های اخیر باید پذیرای پرسپولیس یحیی گل محمدی باشد تا بار دیگر شاهد رقم خوردن یک ال کلاسیکوی وطنی در فوتبال ایران باشیم.


آیا این خبر مفید بود؟

پرسپولیس در شرایطی به اصفهان رفته است که اگرچه در بازی اخیرش در لیگ برتر برابر هوادار شکست غیرمترقبه ای را متحمل شد اما امیدوار است تا بتواند با کسب مجوز صعود از اصفهان دوباره روحیه گرفته و با شوک مثبتی به روزهای اوج خود بازگشته و بتواند ادامه این فصل را با اتفاقات بهتری دنبال کند. این در حالی است که سپاهان که در لیگ صدر جدول را از پرسپولیسی ها گرفته و در خانه و در حضور هوادارانش برای کسب قهرمانی دیگری دورخیز کرده است.


فینالی در مرحله یک‌هشتم نهایی/ عصرانه زمستانی به صرف ال‌کلاسیکو

یحیی و شاگردانش در این دیدار مهم و حساس دو بازیکن اصلی و کلیدی خود را در اختیار ندارند و با دو غایب سرشناس برای مصاف برابر سپاهان آماده می شوند. تداوم مصدومیت سعید صادقی و بروز مشکل دوباره برای شیخ دیاباته باعث شده که این دو بازیکن سرشناس برای همراهی تیم برابر سپاهان شانسی ندارند. در آن سوی میدان از اردوی زردپوشان اصفهانی خبر می رسد تمامی بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار دارند تا دست مورایس و همکارانش برای چیدمان ارنج دلخواه برابر تیم گل محمدی کاملا باز باشد.

انتهای پیام//

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  ایرانسل از معماران آینده دیجیتال است